Vast zittende boeren.

Hoi allemaal

Ik heb een vraagje.Ik heb de laatste tijd heel veel last van vastzittende boeren.Ik voel me dan zo ziek,net alsof ik over moet geven.Maar das niet het geval.Wie heeft daar nog meer last van.
Ik ben nu ongeveer 11 weken zwanger.

Groetjes Ik

Hoi,

Heb ik ook last van gehad en is heel vervelend, ik nam gewoon een half glas lauwe cola en dat in een keer opdrinken, wedden dat die boeren wel komen.

Succes en groetjes, Angel

quote: Angel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-03-2006 12:50:05'));

Hoi,

Heb ik ook last van gehad en is heel vervelend, ik nam gewoon een half glas lauwe cola en dat in een keer opdrinken, wedden dat die boeren wel komen.

Succes en groetjes, Angel

Hoi Angel.

Ja,daar heb ik ook al aan zitten te denken.Maar cola is toch niet echt goed voor je als je zwanger bent?Ik vindt frisdrank met veel prik zowieso nu heel erg lekker.En voor de tijd dronk ik altijd jus de orange.Maar dat komt mijn keel nu onderhand ook wel uitzetten.Het opgekropte gevoel is nu niet meer zo erg als de afgelopen week.Gelukkig,gaat het wel weer over.Maar het voelt erg vervelend.

Groetjes Ik

Hoi ,

Dat klopt ook wel van die cola, maar dat was het enige wat bij mij hielp, daarom ook maar een half glas, maar misschien helpen andere koolzuurdranken bij jou wel, sprite en 7-up zit ook veel prik in......

Succes, Angel

Terug
Bovenaan