vaste dag voor forumdag

Hoi meiden,

Ik heb het er al over gehad o.a. met Roos, ik zou zo graag een vaste forumdag willen 1-2x per jaar.
Dan kun je daar tevoren rekening mee houden, want het is elk jaar een vaste dag.

Ik zat zelf te denken aan een niet te warme tijd, dus zeg 3-de weekend in mei of laatste weekend in mei.
We zouden dan de ene keer naar het noorden kunnen gaan, dan een keer naar het midden van nederland en dan een keer naar het zuiden.
Dan kan iedereen een keer mee en het lijkt mij dan ook wel leuk als degene die in dat deel van het land wonen bedenken wat we gaan doen.

Hoe denken jullie hierover?

Liefs Monica

Leuk idee...!
Hou er wel rekening mee dat je pinksteren hebt in mei en moederdag.....
Ik zou het 2 keer doen. Mocht je de ene keer niet kunnen, dan is het niet meteen een jaar later.
Bijvoorbeeld begin/half mei en ergens in oktober...?

Hoi,
ik ben er ook voor! Alleen mei lijkt mij niet zo'n handige tijd hemelvaart, pinksteren ed. Misschien begin juni aanhouden en begin november, maar goed dat is te overleggen natuurlijk. Het lijkt me wel fijn om de locatie te wijzigen van keer tot keer. Nu is het Rotterdam, voor mij ook 2 uur rijden, maar ik kan het combineren met een familiebezoek. Anders weet ik ook niet of ik mee was gegaan.

Groetjes Danielle

Hey!

Inderdaad lijkt mij 2x per jaar ook beter.
Het eerste weekend van juni en het eerste weekend van november doen?

Ingaand dit jaar al?
Gaan we dan naar het noorden?

Liefs Monica

Terug
Bovenaan