vaste hap...

Hallo,

Wie van jullie zijn al begonnen met vast voedsel?

Ik ben sinds gisteren begonnen met het geven van vruchtensap (roosvicee laxo) Mijn zoontje heeft erg veel last van verstopping en ik hoop met fruit de boel op gang te krijgen. We gebruiken al lactulose maar zonder het gewenste resultaat. Het Cb raadde aan om te beginnen met vast voedsel zodat hij ook de nacht wat beter aan kan. Meneer heeft steenvast tussen 4 en 5 honger! Ik begin dus met fruit omdat ik daar wat mee kan laxeren (appel, pruim kiwi) Echter het seizoen is niet echt ideaal. Wat gebruiken jullie en wie heeft er al eens iets van gedroogde pruimen gemaakt?

Naar mijn idee mogen ze nog geen kiwi ivm allergieën dus ik zou hem dat niet geven net zoals rode vruchten en sinaasappel......

Ons dochtertje is nu 18 weken en krijgt al ruim 2 weken een half potje fruit. Nu mogen we van het CB naar 4 flessen en dan fruit en groente dus dat gaan we proberen

mn dochter is van 30-06 en die krijgt al zeker een maand elke dag potje (groente en / of fruit) ook krijgt ze nu af en toe een stukje lange vinger en diksap..
ook ik zou absoluut nog geen kiwi enzo doen zekr ivm allergieen.. heb zelf een hele erge allergie gehad voor fruit waarnaar de ambulance moest worden gebeld en ik 2 spuiten moest omdat mn keel werd dichtgeknepen (dit scheelt ook bij mij denk ik dat ik daarom liever op t begin fruit geef) die kids kunne t niet aangeven als keeltje wordt dichtgeknepen en doordat ze zoude huilen gaat alleen maar sneller.. volgens allergoloog

Terug
Bovenaan