vaste tijden voor bepaalde dingen voor jezef?

Hoi,

OK, ik zal vast heel vreemd zijn, maar ik vroeg me af of meer mensen dat hebben.
Ik heb door de dag heen vaste tijden voor dingen. Heel raar. Zo vind ik het bv. vreemd om voor 13.00 uur prik te drinken en 's morgens chips te eten.
's avonds om 19.30 begin ik aan de thee/koffie (heb ik overdag ook wel op, maar tussen 16.00 en 19.30 meestal niet) met een koekje en rond 20.30 ga ik dan over op evt. fris (meestal blijf ik aan de thee) en chips oid.
Mijn man daarentegen gaat er dwars tegenin; die drinkt als hij opstaat gelijk cola en om 19.00 uur begint hij aan hetbier. Hij zal nooit een kop koffie of thee drinken. Ik vind het zo ongezellig.
Net was ik helemaal verbaasd, hihi. nou moeten jullie niet lachen hoor, maar hij begon om 19.15 uur aan de toastjes terwijl ik nog niet eens een koekje op had.

Nou ja, het is een raar verhaal, maar ik heb dus vaste tijden voor dat soort dingen.

Hey!

Grappig he!
Ik herken wel het geen prik in de ochtend...drink dan idd ook thee, of zuivel oid.
Maar het sávonds koffie drinken doen we hier nooit..Ik drink het nl niet, en manlief is er heel vaak niet om die tijd..Dus alleen is ongezellig.

Snoepen en chips eten ook pas echt in de middag..haha.
Daar wen je aan he!
Vind het dus niet gek!
Maar ik kan geen andere dingen bedenken..

Ohja, nooit prik met chocola...is zo vies!

Gr Rina

Hoi hoi,

Ik ben echt een tijd freak....

S'ochtends thee (alleen als ik niet werk :)), als Lindy uit bed komt drink ik thee met chocolaatje en s'avonds rond 8u weer een bakkie. Na 8u drink ik niets meer tenzij het weekend is en manlief wel graag wil. Ook chips 'mag' alleen op vrijdagavond of in het weekend. En zo kan ik nog wel ff doorgaan....hihi

Sammie

Uhm chocolade met prik is LEKKER!!!!! (op ieder tijdstip zelfs hihi)

Hier ook vaste tijden. s ochtends fruit en s middag een koekje of snoepje.
Ook mijn man en ik hebben geen vast koffiemoment. Maar dat komt eigenlijk door mij. Ik ben altijd met vanalles nog bezig en dan is de koffietijd alweer voorbij! Het is wel goed om er dit jaar weer wat meer op te gaan letten. Want het is wel goed voor je relatie (hihi) een vast koffiemoment op de avond.
S ochtends eten we zoet op ons brood en tussen de middag beleg.
Verder kan ik eigenlijk niks meer bedenken!

Leuk topic Miranda!

Groetjes Babybelle

Hoi hoi,

's Ochtends alleen zoet op brood, dan vind ik kaas of vlees echt niet lekker.
In de loop van de ochtend idd fruit. 's Middags iets lekkers.
Chips eten we niet veel meer. In de avond soms een koekje en wat thee.
Overdag drink ik meestal aanmaaklimonade tenzij ik op mijn werk ben, dan is het thee.

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan