<p>Hoi hoi,</p><p>Aankomende zaterdag word de kleine man 6 maanden en omdat vastw voeding dan toch belangrijker word als bijvoeding heb ik wat input nodig van hoe jullie dit doen.</p><p>Hij heeft nu de standaard fruit soorten (appel, banaan, peer en kiwi) gehad. En twijfel of ik alles echt los moet geven totdat hij alle soorten fruit heeft gehad. hij heeft bijv nectarine, perzik, aardbei, meloen nog niet gehad. Maar zou hem ook met kdv mee willen laten eten. Die gebruiken alleen appel, banaan, peer. <br /><br /></p><p>Met groente idem dito, geven jullie ook groentes die je zelf nooit zou eten? <br />hebben jullie eerst aardappelen als losse smaak aangeboden of gelijk met groente erbij? <br />Ik maak me gewoon te druk erover… bang dat hij niet alles gaat eten als ik niet eerst alles los van smaak geef. Alleen duurt het enorm lang vind ik. Zou hem graag wat meer geven omdat hij alles op eet, maar met smaakjes proeven vind ik dat zonde als die niet lust. <br />hij eet momenteel dus nog alleen 1 smaak, 2 diepvriesblokjes. </p><p>alle tips qua vaste voeding zijn welkom ? </p>