vaste voeding

Hallo moeders
Ik ben een hele tijd weg geweest niet dat ik er niet was maar gewoon heel erg druk met alles en nog wat en had ik ook nauwelijks tijd om aan computer te zitten dus ik heb een hoop gemist,maar ik ben er gelukkig weer.Ik zit weer met vragen en hoop op jullie advies nou om land verhaal kort te maken heb ik knul van 8 1/2 maand vanaf 5 maanden ben ik met bijvoeding begonnen alles is prima verlopen en hij is en was altijd prima op gewicht en groeit als kool maaaaar sinds twee weken wil meneertje niks van eten weten behalve melk ik geef hem nogsteeds borstvoeding en vervolgens wil hij de hele nacht door drinken.nou ja 5 keer per nacht dat is toch veel?wat moet ik nou met hem ?Ik vind niet erg dat hij s,nachts zo vaak komt ik maak me juist zorgen dat hij niets anders wil.wie o wie kan mij helpen?en wat kan ik hem allemaal geven met zijn leeftijd?Graag wil ik ook jullie dagschema weten met een baby van ongeveer zijn leeftijd.
alvast bedankt en hopelijk hoor ik nog wat van jullie!!!
groetjes Sus
 
Hallo Suzanne,

IK heb zelf een dochterje van 9mnd en geef ook borstvoeding. Zij eet wel pap, fruit en een groentehapje maar zij komt ook de ene keer 5 keer ofzo en soms 2keer. Mijn schema is Smorgens de borst, rond 11 uur pap, dan rond 5 uur groente en 6 uur wat fruit. Dan als ze gaat slapen weer de borst. Tussendoor geef ik wel een babyrystewafel of een soepstengel en een broodje. Ikzelf denk dat het vanzelf gaat dat ze de nacht doorslaapt. Ik heb zelf het idee dat ze niet voor niets huilt. Overdag is ze makkelijk dus dan heeft het toch een reden denk ik? Ze zeggen ook wel laten huilen even troosten en dan weer opnieuw maar dat kan ik niet. Hoop nog iets van je te horen.

Groetjes en tot horens?
 
Terug
Bovenaan