Vastgelopen nek en rug....auw!!!

De titel zegt t al. Mijn nek en rug zijn helemaal vast gelopen.
Denk door het steeds tillen en voeden in een bepaalde houding. En in combinatie met vermoeidheid.
Het doet echt super zeer. Heb er ook hoofdpijn door.

Zit nu aan de pijnstillers en probeer tijdens t voeden mijn schouders bewust te ontspannen.

Iemand nog tips?

Heb ik ook gehad bij de andere kindjes, komt iderdaad door het voeden. Dat was bij mij wel het geval.

Probeer met je andere hand te voeden en voor je uit te kijken. Je hebt de neiging om te kijken hoe je kind eet (drinkt).

Heb je ook een voedingskussen?

Ook goed naar achter gaan zitten met steun in je rug of juist je arm ondersteunen of voedingskussen gebruiken. Ik ga ook weleens met mijn benen op de bank zitten, rug tegen armleuning en de arm met het hoofdje tegen de rugleuning van de bank.

Ik merk dat als je lang staat dat je rug zeer gaat doen. Op tijd rust nemen scheelt ook.

Ik heb het voornamelijk ook s ochtends. Ik doe nu s ochtends bij beide maar kleine wasjes. De jongste bij de eerste ochtendfles. Dan kan ik weer even ontspannen voor de oudste komt. S avonds badderen we.

Misschien een idee om langs de fysio te gaan?

Oei, dat is heel vervelend.
Ik bouw mezelf helemaal in met kussens! Om mijn arm te ondersteunen!

Warme douche erop! Iets van warme kersenpittenzak erop!.

Hoop voor je dat het snel overgaat!

Voortdurend pijnstillers (zowel paracetamol als ibruprofen) slikken zodat je spiegel op peil blijft. Dat is t advies van de huisarts.
Dus dat doe ik nu ook. Gaat wel ok. Het is wel te doen zo, al is constant pijnstilling slikken ook niet zo'n fijn idee natuurlijk.

Voor je uit kijken is een goed advies. Zit idd de hele tijd voorovergebogen te kijken hoe ze drinkt. Met opgetrokken schouders. Niet best dus.

Voedingskussen heb ik maar gebruik ik niet. Zal ik er ook maar weer even bij pakken.

Maar even door modderen dus.

En idd naar de fysio als t na t weekend niet minder is.

Terug
Bovenaan