vasthouden.........?

hallo allemaal, ik heb even een vraagje
die kleine van mij is 4 maanden geweest maar die houd nog niks vast ook niet als ik hem iets geef zeg maar, doen die kleintjes van jullie dat wel al? en hou oud zijn die??
ik hoor het wel groetjes patricia.

hoi,
Mijn dochter is   nu bijna 4 maanden (geboren 14 januari) maar ze kan al wel iets vasthouden hoor, als ze in de box ligt pakt ze regelmatig een knuffel of een rammelaar. Ook grijpt ze de beestjes vast van de babygym. Ik denk dat ze dit al 3 weken geleden al deed. Maar iedere baby is weer anders hoor, de een rolt snel om en de ander niet, de een loopt met 12 maanden en de anders pas met 17 maanden. Alles op zijn tijd. Komt helemaal goed!!
Groetjes Ilona

hoi,hoi.
Evi is ook 4 maanden, ze is van 6 januari. Ze pakt zelf dingen en houd het vast als ik haar iets geef. Elk kindje is  weer anders hoor! Komt vanzelf. Ik lees hier ook dat er verschillende kindje zich omrollen, nou daar maakt Evi nog geen aanstalte na.
Daar maak ik me niet veel zorgen over, dan help ik ze nog wel mee omrollen hihihi.

groetjes Sonja

mmmm misschien dat het komt dat die 5 weken te vroeg is geboren dat die het nog niet doet nou ja moet maandag naar het cb dan meld ik het wel ff. groetjes patries

Hoi hoi,

die 5 weken doen er zeker toe! Onze oudste was 7 weken te vroeg, en daar moesten we het hele eerste jaar rekening mee houden! Hij was met een heleboel dingen later, maar precies op tijd als je die 7 weken mee rekende. Zo lachte hij bijvoorbeeld pas na een week of 10!

groetjes,
Sabine

hoi,

mijn dochtertje naima is nu 5,5 mnd en kan ook nog niks zelf vastpakken. ze kan wel iets heel eventjes vasthouden als je het aangeeft en in haar handje propt. ze is 8 weken te vroeg geboren en je moet die weken echt van de leeftijd aftrekken, hoor. je mag/moet de leeftijd blijven corrigeren totdat ze 2 jr zijn. volgens de ka loopt naima prima met de ontwikkeling. en de een is natuurlijk sneller met dingen doen dan anderen.. komt allemaal vanzelf wel.

liefs, SOPHIE
mama van quinty 04-10-2004 en naima 24-11-2006, 32 wkn, was 19/1/'07 uitgerekend

Terug
Bovenaan