vastleggen in bed

er gaat niets te boven dan je kindje veilig te laten slapen. mijn zoontje is 5 maanden oud en woelt door het hele bed. nou heb ik bij PRENETAL een safeT sleeper gekocht. het is lange stof die om het matras gaat en dan maak je je baby met klittenband vast. je kan ze zelfs op de zij laten slapen. het is heel kindvriendelijk en het werkt echt. mijn zoontje krijgt fysio en zij vond het een hele mooie oplossing. en de safeT sleeper is ook zacht en uitwasbaar. Hij kost 46,- bij PRENETAL.

voor alle moeders succes ermee.
 
hallo mirja,weet je misschien of dat ook iets voor mij is.mijn zoontje van 6 maanden heeft nl.al die tijd ingebakerd gelegen en mag dat nu niet meer ivm. omrollen op de buik.nu ligt hij dus los in een slaapzakje en slaapt al 3 nachten niet meer.hij woelt inderdaad door het hele bedje en met zijn armpjes maaien maar slapen dus niet!!!!misschien is dit dus iets voor hem??
 
weet je wat je moet doen je moet een slaapzak met tunnel kopen en de armsgaten dichtnaaien! dan is hij in lichte vorm ingebakerd en dan kun je dat steeds afbouwen
veel succes ermee!
 
Levensgevaarlijk. Eindelijk worden dit soort dingen verboden. Ik geloof best dat je het allerbeste voor je kindje over hebt, maar vastbinden is zoooo gevaarlijk.
 
wat ik erg jammer vind is dat iedereen denkt dat de safetsleep gevaarlijk is het is niet de slaapzakband.
mirja mijn dochter slaapt in een geleende safe nu lees ik dat je een kind ook op zijn zij kan laten slapen. kan je mischien uitleggen hoe ik dat moet doen. ze heeft een beetje een afgevlakt hoofdje
 
Terug
Bovenaan