vastzittende hoest

mijn zoontje heeft nu , ja in de zomer. erg last van zijn keel. hij heeft erg vastzittende hoest. maar nu weigert hij hoestsiroop te drinken!!

kan ik de hoestsiroop ook door zijn drinken doen of is het beter druppels te kopen?

groetjes mama van dylano
 
Hoi, ik denk dat  de hoestsiroop  totaal geen werking meer heeft als je het door het drinken gaat doen. Ik zou advisren iets anders te zoeken wat hij wel innneemt. Tja, en dat is inderdaad gwoon kopen en uitproberen.
Ik heb goede ervaringen met Daro Tymsiroop, werkt kalmerend voor de luchtwegen en is ook nog redelijk van smaak.
Succes, groeten, Claudia.
 
Hi,

Mijn zoontje hoest heel vaak, ook met nu! Wat bij hem heel goed helpt is Tussikind druppels. Na een paar keer geven merk ik al duidelijk verschil. Hij vind het krijgen van deze druppeltjes een groot feest. Als ie het flesje zit gaat dat kleine mondje al open. Net zolang tot ik zeg dat het klaar is.

Groetjes,
Sandra
 
Hoestsiroop heeft inderdaad geen zin. Het heeft alleen een verzachtende werking, maar het "geneest" de hoest niet. Het onderdrukt de hoestprikkel. In principe is het gewoon "uitzieken". Trouwens hoestsiroop met antihistamine is niet geschikt voor kinderen jonger dan 1 jaar.
Kijk eens voor de aardigheid op deze site. Daar staat het een en ander beschreven over de zin en onzin van een hoestsiroop.

Groetjes Marieke
 
Hoi

Mijn zoontje van nu bijna 6 maanden heeft er ook al last van gehad en is nu weer fiks verkouden. Ik gebruik de bisalvon druppels voor baby's. Tenminste dit adviseerde de arts. Het helpt de slijm losmaken . Bryan vond het geweldig, er zit zo'n heel klein maat bekertje bij hij was al aan het kraaien van plezier als hij dat ding zag.

Gr. Sandra
 
Terug
Bovenaan