Vatbaar voor alles... :S

Hallo allemaal,

Ben nu 30 weken zwanger, vanaf het begin van mijn zwangerschap tot nu toe heb ik alle virusjes etc gehad. Ben alleen nog maar ziek, zwak en onderweg geweest.
Hebben meer meiden hier last van??
Nu ben ik getroffen met verkoudheid etc. ook nog koorts erbij!!!! Wordt er echt moedeloos van!!!!!!!
Hebben jullie nog tips... Wat je wel mag gebruiken??

Liefs Laura

Hoi Laura,

Ik weet hoe jij je voelt. Ik ben ook voor alles vatbaar. Nu weer flink verkouden met koorts erbij. Eerst 9 weken lang met een bacteriele infectie op mijn longen gelopen. Alleen maar hoesten de hele dag en nacht door en nu weer die verkoudheid.

Ik heb neusspray, en verder zou ik het ook niet weten.

Doe maar wel rustig aan.

Succes met de zwangerschap.

Gr.Corrie

Bij mijn eerste zwangerschap had ik er geen last van maar nu....
Ik ben strontverkouden en moet heel veel hoesten en echt pijn bij diep ademhalen.
Voel me gewoon echt beroerd. Ga dan ook vroeg mijn bedje in!
En Feline is ook ziek, die had net 39.8....

groetjes Maris

Hier nog een, morgen 30 weken en inmiddels al 2 x flinke buikgriep gehad. Normaal gesproken ben ik nooit ziek en nu dus al 2x. Ik heb de wc-pot de afgelopen maanden voorlopig even genoeg van binnen gezien. Eerst 13 weken lopen kotsen ivm de zwangerschap, toen eind november een stevige buikgriep en afgelopen donderdagnacht heb ik ook op de badkamer doorgebracht. Verder ben ik chronisch verkouden en de zwangerschap verergert dit alleen maar. Hopelijk heb ik nu voorlopig zo'n goede weerstand opgebouwd, dat ik de komende tijd overgeslagen wordt door de virusjes!

Hoi meiden,

Ik herken me, helaas, volledig in bovenstaande verhalen. Ik ben ook overal vatbaar voor. Buikgriep, holteontstekingen, en chronisch zwaar verkouden. Erg vermoeiend.
Bij mijn vorige zwangerschappen had ik hier helemaal geen last van. Nu ben ik voortdurend ziek zwak en misselijk.

Ik probeer me er maar bij neer te leggen, zoveel mogelijk te slapen en gezond te leven verder. Ik stoom regelmatig met kamille, dat werkt wat verlichtend. Verder mag je bij koorts iig maximaal 6 paracetamolletjes per dag.

Beterschap iedereen...

X Roosmarijn

tot nu toe valt het hier nog mee. Slechts 1x buikgriep gehad, maar toen had echt iedereen het.

Maar nu wel twee zieke en zwaar verkouden kids thuis, dus ik verwacht dat het niet lang meer duurt voordat ik ook ziek ben. Zolang het maar niet met de kerst is......

groetjes,
Martine

Terug
Bovenaan