Veeeeeel Ballorig fotooooos!!! (foto's dus)

Hallo
mama's,

Hier dan eindelijk mijn foto's!

Zag er zo tegenop om eerst weer alles naar Hyves te downloade en dan weer hierheen te kopieeren haha,.. te lui! lol... Máár hier zijn ze dan tóch!

Helaas geen foto's van IN de ballenbak of andere spectaculaire toestanden. Deze rolmops kwam helaas niet verder dan met haar hoofd in een klimtoestel anders had de brandweer me eruit moeten halen hahahaha!!

Maar goed,.. komen ze!!

Marieke: "Of je wil of niet Thomas,.. Glijden zul je!!!!!!!"

Evi: "Kijk mamaaaa!! Thomas kan vliegen van de glijbaan!!!

Nina:"Sorry dames, mijn mama houd nu eenmaal niet van dat getreuzel,.. en je ziet wel.. krijg er bv meteen weer een brusje bij,.. zucht.."

Julian:"na wat rek en strek oefeningen moet dit er toch écht in één keer inpassen.."

Thomas:"Ik zal maar weer eens laten zien hoe het hoort.. zucht"

Kay:"effe een chocoloco-light-break!"

De mascotte van Ballorig een handje geven..

Kay:"Hey poesjuh!! Net durfde ik niet, maar ben je toch maar nagerent tot in de keuken voor alsnog  een handje.. "

Kay:"Joehoeeeeee!!! Mamaaaa!!! Nu ben je helemaal een dwerg!!!

Kay:"Waarom pak je nu uitgerekend déze motor????!!!"

Club ongeregelt bij elkaar..

Vince,.. de knappe prins!

Kay:"knap en prins??? Riep u mij????!!!"

Marijn:"Kijk mama en Siebe,.. als je zo stuurt en dan zo doet dan gaat het zo,.. snap je?

Siebe:"Nee ik snap je niet.. kun je nu eens van dat ding gaan zodat IK mag??"

Ilja:"Ja en toen blabla,.. weet je nog dat blabla"

Marieke:"Ja enorm hihi,.. net als toen blablabla"

Nina:"Waar ken ik haar toch van?..."

Marieke:"ja kan ik me voorstellen blabla,.. en toen blabla"

Ilja:"Ja toen zei Max: What the fuck!! en tsja.. blabla hihihi"

Nina:"Kan me er toch niet opkomen.. zou ze onze kraamhulp zijn geweest?"

Ik vond het een zeer geslaagde middag en heb erg genoten!!

Leuk om weer eens nieuwe mama's in real life te hebben gezien.. En Ilja.. Hopelijk heeft Max geen nachtmerries van mama's die vingers in oren en neus wrotten..  Hahaha!!  

Esmé mv Kay en ???

(27.4 wk zwanger)

WHAHHAHAH Esme! wat een foto's en humor weer zeg! En de gedachten van die arme nina dan... Jij bent zeker even vergeten wat voor kraamdraak dat wij hadden zeker? Dat mens heeft zo'n trauma achter gelaten dat ik bij voorkeur straks helemaal geen kraam mens meer hoef... Ik doe een morrd voor zo'n leuk kraam mens als Ilja, hahahaha! Dan springen mijn KS hechtingen er binnen een uur alweer uit van het lachen vrees ik!
Leuke foto's zijn het!

Kus, Marieke

Erg leuke pics Esmeetje!
Volgende keer ga ik eens even gezellig met je babbelen haha! Kwam er nou niet van, je liep de hele tijd achter die grote kerel van je aan te draven haha geintje.
x

@ MamavanThomas

Ik weet niks van een vreslijke kraamhulp!! Hahaha... Was het echt zo erg? Jeetje.. Daar gaat je kostbare eerste week! Hopelijk bij nummer 3, 4 en 5 een leukere kraamhulp!! Wahahaha!!

@ Dani1974

..Sterker nog, ik was mijn grote en kleine vent de meeste tijd kwijt hahaha!!!

He, Esme, had jij ook foto's geplaatst?????!!!!

LEUKE FOTO'S HOORRRRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Weet je wat ik nou zo vreemd vind??
Jij kwam later binnen dan ik....ging eerder weg dan ik....en toch heb jij de Ballorigmascotte wel gezien en ik niet!!!
Tja, dat zal dan wel het bewijs zijn dat Ik de muts ben......

Anyway.. je hebt er oog voor om op het juiste moment op de juiste plek te zijn om  mooie fotos te maken!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan