Veeeeel cadeau’s, HELP ME OUT !

Hello mommy’s , de december maand is al over een paar maandjes. Dat betekent op 7 adressen Sinterklaas vieren (ja je lees het helaas goed! ?) en mijn kleine meisje is ook nog eens jarig, ze word 2 jaar + ? kerst niet te vergeten. Dus ik ben alweer volop bezig met de lijstjes en ik kom er niet aan uit. Vorig jaar heeft ze zoveel gekregen en heb ik het dus weggegeven aan mensen die het beter kunnen gebruiken. Dit jaar wil ik het slim aanpakken.. ik dacht aan iets wat je later uit kan breiden en voor de langere termijn leuk is. Nu zie ik Duplo ,playmobile , Barbies etc voorbij komen. Vertel me wat een hit is? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

HELP ME OUT! ☺️
 
Wij werden er ook gek van dus 1 ding uitgekozen en daar indd accesoires of donaties voor gevraagd. Vorige keer een little peoples huisje met div popjes en. Accesoires ?
 
Duplo, een treinbaan, etc. Of iets van waar ze dol op is, paw patrol, ik noem maar iets... Daar kan je meerdere uitbreidingssetjes van vragen. En is bij ons altijd een succes geweest. 
 
Wij zitten met hetzelfde luxe probleem hier. Wij gaan voor onze dochter voornamelijk duplo vragen. Aangezien ze nu heel erg fan van torens bouwen is.
 
 
Kado's vragen voor over een tijdje, zodat je door het jaar heen ook wat kunt geven, bijvoorbeeld buitenspeelgoed, of iets waar ze nu nog te klein voor is.
 
Mega herkenbaar dit, ik was vroeger zelf het kind dat alles in december kreeg. De rest van het jaar kreeg ik dan ook geen speelgoed. Opzich geen probleem maar bij het zoveelste pakje stiften of knutselspullen raakte ik wel eens teleurgesteld (achteraf hoorde ik dat niemand met elkaar communiceerde over de cadeaus).

Vanuit mijn eigen idee van vroeger zou ik zeggen doe een deel van de cadeaus nu en een deel in tegoedbonnen zodat je door het jaar heen nog eens iets kunt kopen als je kind het graag wilt. Zeker nu ze nog klein is en het besef van geldelijke waarde er nog niet is kan dit heel makkelijk. Aan de andere kant is het makkelijk uit te leggen dat Sinterklaas/de Kerstman het ook niet meer wisten met zoveel cadeaus. Of ga voor een aantal grote dure cadeaus ipv heel veel klein. Ik raakte vroeger echt totaal overprikkeld van heel veel kleine cadeaus.

Maileg is geloof ik tegenwoordig ook hee populair onder meisjes. Best duur ook dus voor dat je daar wat van bij elkaar hebt moeten er al veel feestjes gevierd worden. Succes!
 
Terug
Bovenaan