veeeeel witverlies!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Als het goed is heb ik afgelopen vrijdag 21-4/zaterdag 22-4 mijn ei gehad. Een paar dagen daarvoor had ik al een beetje witverlies maar nu heb ik dus al sinds mijn eisprong doorzichtig witverlies en hoe! Het is echt veel, bij het naar de wc gaan heb ik echt drie keer wc-papier nodig. Soms echt nat in mijn onderbroek....  Het is de afgelopen dagen echt meer geworden. Heb ook af en toe het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar dat kan denk ik niet, mijn NOD is 6-5. Wie herkent zich hierin?? Kan dit een zwangerschapsteken zijn???

Liefs Eva

hoi eva,

het KAN een zwangerschapsteken zijn. maar tijdens je eisprong word je cervixslijm dunner en doorzichtig zodat de zaadjes erdoor kunnen.
ik heb wel van meiden gehoord dat dit een paar weken aanhield, zeg maar tot na je nod ook. en die waren zwanger.
maar het is zoizo een goed teken, want de zaadjes kunnen zo lekker doorzwemmen haha.
nog een weekje dan is je nod, spannend he?!

zal duimen!
groetjes esther

ik heb daar ook last van,
ik had tijdens mijn eisprong ook slijm, draderig slijm zeg maar
maar nu is het een stuk dunner, ik heb het niet zoveel als jij, maar toch ook veel,
dat heb ik normaal niet
maar ja ik ben nog aan het ontpillen dus....
wie weet ik heb mijn nod 8 mei
succes!

Hoi dames,

Dank jullie wel voor jullie reacties!
Gebruik ovutesten en dacht dat ik vorig weekend mijn ei had. Ben begonnen op ma 17-4 (dag 10) met testen, licht streepje. Vervolgens op woe en do donker streepje, op vrij weer een licht streepje. Mijn conclusie was dus dat ik vrij of za mijn ei zou krijgen.

Daarna is mijn witverlies alleen maar toegenomen tot hetgeen ik heb geschreven in mijn vorige berichtje. Heb afgelopen vrij 29-4 nog maar een ovutest er tegen aan gegooid omdat ik het niet goed kon plaatsen en wat denk je? Hartstikke positief!! Gisteren weer een positieve ovutest en vandaag twijfel ik of hij nou positief of negatief is. Snappen jullie er nog iets van???  Ik namelijk niet! Of vorig weekend heb ik toch mijn ei niet gehad en die heb ik nu, of ik ben denk ik zwanger. Denk dat ik niet meer kan doen dan afwachten...zucht.... Vind het wel spannend hoor!

Liefs Eva

Hoi Eva,

Elke vrouw heeft rond de eisprong wittige vochtafscheiding (zou moeten althans). Deze vochtafscheiding is nl. nodig om de zaadjes goed te ' kunnen vervoeren'   naar het eitje zeg maar.... maar..... toen ik zwanger was had ik ook als enige kwaal tot de nod dat deze vochtafscheiding bleef... (en ik heb het de hele zwangerschap gehad).

Ik hoop voor je dat het inderdaad een zwangerschapsteken is en niet alleen van de eisprong. Succes!

groetjes F.

Terug
Bovenaan