Hier moet Matthias vooral naast mij spelen. Hij speelt dan wel lief zelf, maar als ik achter de laptop zit gaat hij (op de gewone stoel) naast mij zitten spelen, ben ik aan het koken of afwassen, komt hij met zijn kleine stoel naar me toe gelopen om bij me te zitten enz.
Als hij niet bij me kan zitten wordt hij boos.
Idd uitdagen is hier ook favouriet, en hij weet het idd heel goed. Of mij uitlachen als ik boos op hem ben...
Pas in de winkel (dacht even naar de stad te gaan zonder buggy voor een kleine boodschap) trok hij 2 stapels truien over de vloer, en toen ik boos werd me gewoon uitlachen en naar de volgende stapel toe lopen (grrrr)
Slapen gaat hier prima van half 8 tot ongeveer 8 uur volgende morgen, s middags gaat hij wisselend tussen de 1 en 2,5 uur naar bed.
Een driftige periode heb ik hier al gehad, op dit moment heeft hij hier geen last meer van.
Wel was pas een 'vriendinnetje' spelen en daar is hij wel tegen aan het duwen ed, maar volgens mij bedoelde hij dat in zijn spel, een lekker lomp baasje, maar als ik zei mag niet geef maar kusje deed hij dat wel weer heel lief...
Ik vind het heel leuk om te zien hoeveel hij al begrijpt. Als ik wat tegen hem zeg doet hij het eigenlijk ook altijd.
Ze worden idd wel heel snel groot, maar het is ook wel weer een hele leuke fase.