Hoi Moeders,
Mijn dochtertje is nu 5 mnd en vraagt zoveel aandacht van me ik geef het haar met alle liefde maar het breek je wel op.
Ze is sinds kort ook erg lastig met haar flesjes die ze op de dag krijg ik zal haar dag proberen te beschrijven misschien hebben jullie goede tips wat ik daar in kan veranderen.
0700:180cc + 6 schepjes
1100:180cc + 6 schepjes
na de voeding slaap ze misschien een half uurtje in de box
1300: een paar kleine hapjes fruit
1500:180cc + 6 schepjes
Na de voeding slaap ze misschien een half uurtje in de box of in me armen
1700:een paar kleine hapjes groente
1830:180cc+ 6 schepjes
Nu gaat ze naar bed
2300:180cc + 6 schepjes + 2 schepjes rijstebloem
Na deze voeding gelijk terug haar bedje in
Ze wil niet in haar bedje slapen op de dag we hebben het wel geprobeer maar ze krijst de hele buurt bij elkaar en als ze dan wel in slaap valt ben ik sávond 2 uur bezig om haar in slaap te krijgen.
Ze drinkt haar flesjes wel allemaal leeg maar ik heb het idee dat ze wel vol zit dus ik denk dat ik maar over moet op een schema van 5 uur tussenpauze en dan naar 4 voedingen.
Graag jullie mening
Groet mama chantal
Mijn dochtertje is nu 5 mnd en vraagt zoveel aandacht van me ik geef het haar met alle liefde maar het breek je wel op.
Ze is sinds kort ook erg lastig met haar flesjes die ze op de dag krijg ik zal haar dag proberen te beschrijven misschien hebben jullie goede tips wat ik daar in kan veranderen.
0700:180cc + 6 schepjes
1100:180cc + 6 schepjes
na de voeding slaap ze misschien een half uurtje in de box
1300: een paar kleine hapjes fruit
1500:180cc + 6 schepjes
Na de voeding slaap ze misschien een half uurtje in de box of in me armen
1700:een paar kleine hapjes groente
1830:180cc+ 6 schepjes
Nu gaat ze naar bed
2300:180cc + 6 schepjes + 2 schepjes rijstebloem
Na deze voeding gelijk terug haar bedje in
Ze wil niet in haar bedje slapen op de dag we hebben het wel geprobeer maar ze krijst de hele buurt bij elkaar en als ze dan wel in slaap valt ben ik sávond 2 uur bezig om haar in slaap te krijgen.
Ze drinkt haar flesjes wel allemaal leeg maar ik heb het idee dat ze wel vol zit dus ik denk dat ik maar over moet op een schema van 5 uur tussenpauze en dan naar 4 voedingen.
Graag jullie mening
Groet mama chantal