Veel afscheiding

Hoii,
Ik heb sinds 2/3 dagen heel erg last van veel waterige afscheiding. Ik voel het echt eruit lopen en gisteravond ook met witte afscheiding. (sorry voor de details) Ik heb toen gisteravond een ovulatie test gedaan en die was ook meteen knal positief binnen een minuut. Is het normaal dat je tijdens je eisprong zoveel waterige afscheiding hebt? Ik lees op internet dat dit veranderd in draderige afscheiding en dat je dan je eisprong krijgt. Maar als ik mijn test moet geloven was het overduidelijk gisteren. We zitten nu in onze 3e ronde en elke keer merk ik weer nieuwe dingen ?

 
Eens met het bericht hierboven. Ik heb zelf anderhalf jaar mijn cyclus bijgehouden en ik merkte elke maand wel iets nieuws. En ik had ook niet elke maand het vruchtbaar slijm gek genoeg. Helaas is er veel te ontdekken en alles wat je erover kunt lezen is vooral een ‘gemiddelde’ of ‘meest voorkomend’. Ieder lichaam werkt weer anders. Maar een positieve ovulatie test heb je niet zonder reden dus vooral aan de slag zou ik denken ?
 
Terug
Bovenaan