Veel afscheiding

Misschien een rare vraag, maar tijdens de zwangerschap heb je natuurlijk last van meer afscheiding dan normaal.
Zou je dit kunnen beschouwen als een goed verloop van de zwangerschap?
Of zou je ook nog veel afscheiding kunnen hebben als het vruchtje gestopt is met groeien?
 
Dat kan natuurlijk niemand met zekerheid zeggen. Als je zwanger bent en het gaat mis, dan zijn al die hormonen natuurlijk niet direct uit je lijf. Heb je redenen om te denken dat het misgaat? Hoe ver ben je?
 
Ben 6+5 week.
Nee niet echt een bepaalde reden gewoon meer spanning voor de eerste echo…
Heb ook niet echt super last van kwaaltjes alleen mega moe, af en toe zere borsten.
Mega honger steeds, wel snel emotioneel.
Dit is m’n 4e zwangerschap heb vorige jaar een miskraam gehad. En 2 gezonde apen rondlopen!
Ik maak me zelf ook gewoon helemaal gek door het internet af te gaan met ‘voortekenen’ van een miskraam of een leeg vruchtzakje
 
Mijn advies zou zijn om daar mee te stoppen, maar dat snap je natuurlijk zelf ook wel ;-) Je kan er niks aan doen of het nou mis gaat of niet, maar stress is sowieso niet goed. Enige wat je kan doen is geduldig afwachten, hoe moeilijk dat ook is. Wanneer is je echo?
 
dat afwachten is zooo moeilijk… maar idd je hebt het toch niet in de hand dus ik ga stoppen met van alles en nog wat te googelen.
We hebben de 31e de eerste echo, dus nog een weekje in spanning afwachten en hopen dat het goed zit
 
Terug
Bovenaan