veel afscheiding......................????????????

hoi hoi

ik heb de laatste dagen veel afscheiding.. en had afgelopen vrijdag ( bij een regelmatige cyclus) (en dat weet ik dus niet hoe lang hij is) mijn nod..

nu heb ik sinds gisteren veel afscheiding... wie weet wat dat inhoud..

komt mijn ongi eraan of niet??????

tobi

hoi hoi,

Heeeeeeeeeeey dat heb ik ook!! hihi. Ik weet dat ik het ook had dat ik zwanger was, maar durf nog niet te hopen!!! hihi. Grappig trouwens dat wij zo in hetzelfde ritme zitten! Nou wie weet zijn we beide zwanger, of wie weet is dit gewoon zo omdat de ongi eraan komt?? Afwachten maar he?? Of testen natuurlijk, maar dat vind ik nog iets te vroeg!!

Ik zal voor ons beide duimen dat het toch een zwangercshap zal zijn!!

groetjes Patricia

hoi patricia

wat grappig inderdaad dat we zo gelijk op lopen.. wanner had jij ook alweer een miskraam gehad.....?

hoe gaat het met je. op dit momnet gaat het redelijk met me....niet meer zo emotioneel enz....

Ik zit nu dus te wachten oop mijn ongi (of niet!!)

ik heb net teruggelezen hoe ik me voelde bij de vorige keer dat ik zwanger bleek te zijn en toen had ik ook witte vloed op dag 27 en dagen daarna.. en dat heb ik nu weer!!!

maar ik ga nog nergens van uit het kan ook zo met mijn naderende ongi te maken hebben..

we wachten geduldig af..
en als ik ga testen dan doe ik dat pas na en week.......( ivm de cyclus die ik niet ken)

wanneer is jouw NOD???

he meid doe het rustig aan en ik hoor van je.

liefs tobi

Hoi Tobi en Patricia

Zou wel geweldig zijn hè als jullie beiden weer zwanger zouden zijn haha.
Ik heb vaak veel afscheiding vlak voor mijn nod maar ik kan er sowieso nooit peil op trekken omdat ik voor mijn nod altijd allerlei zwangerschapsverschijnselen heb. Ik heb bij mijn 1e zw.schap ook nooit iets gevoeld totdat ik de miskraam kreeg bij 5 weken. Toen begon ik van alles te voelen maarja daar ben je dan al helemaal niet happy mee

Hee Tobi, mijn schoonzus vroeg mij of ik meeging naar een après ski party in Klundert. Daar woon jij he? In Den Toog of zo??
13 oktober.....hihi rode roos??????? hahahahaha nou we moeten nog maar ff zien of we gaan....

Nou, ik voor je dat je zwanger bent en voor jou ook patricia!

Liefs Costa

hoi hoi costa

hahahahah welkom in klundert... mega stad................

inderdaad dan is het afterski party de erste keer in klundert hoorde ik.. mesen vroegen ook al of we meegingen maar dan ga ik al naar mijn broer het is toch de 8e ????

i.i.g dan gaan we naar mijn broer en vriendin.. de 8e........

ha ha wel grappig hoor..

ennen ik ga er gewoon van uit dat ik ongetseld word.....

liefs tobi

hoi tobi,

Mijn miskraam was 22 juli, daarna ben ik 25 juli nog gecurrateerd. Gaat nu wel weer goed met me eigenlijk! Kan steeds meer aan. Heb nu net 3 weken vrij gehad en 1 week op vakantie geweest dus dan zal het ook wel weer moeten he??

Mijn NOD was ook vrijdag. Maar eigenlijk hen ik sinds mijn vakantie (hele week overgeven) al een beetje het idee dat ik misschien wel zwanger ben. Natuurlijk ook een beetje de hoop dus wie weet zie ik wel weer heel veel wat niet zo is. Gelukkig moet ik deze week gewoon werken, dus heb ik donderdag avond (koopavond) pas de tijd om een test te halen. Elke ochtend weer een verrassing of ik al ongi ben of niet!! hihi.

Heel veel sterkte he deze week!! En hopen natuurlijk dat we eind van de week samen op de site staan met goed nieuws!!

groetjes Patricia

Hey Tobi

8 Oktober zou ook heel goed kunnen ja. 13 Okt heb ik ergens een afspraak en ben daar natuurlijk mee in de war
Ik ben afgelopen vrijdag dus geweest en mijn ei (dag 10) was 10mm en vandaag 17mm. Goed nieuws dus. Nu alleen nog voor 3 dingen bloed prikken en dan mogen we 5 maanden onze gang gaan en als er dan nog niks is mogen we terugkomen voor inseminatie. Maarja, dat willen we eigenlijk niet. Afijn, we hebben ook nog es besloten om volgend voorjaar te gaan trouwen. Heel ieniemienie hoor, alleen naaste familie en thuis een tuinfeestje. Blijf je trouwens nog onder controle? Ik hoor het wel...

liefs Costa

Terug
Bovenaan