veel afscheiding

A

Anoniem

Guest
hoi

wie van jullie hebben er ook zo veel last van van afscheiding,het is bij mij zo waterig af en toe dat ik wel eens denk of dit geen vruchtwater is,maar als ik dan ruik of op mijn hand blaas komt er nix uit of zo.heb toch wel het idee dat het niet lang meer gaat duren hij is flink aan het indalen volgens mij en,het voelt daar beneden zo raar aan allemaal.ben vast niet de enige dit dit heeft toch? gr wendy35wk

Hoi Wendy!

Volgens mij zijn wij even ver ik ben vandaag ook precies 35 weken!
Ik moet zeggen dat ik ook veel last heb van afscheiding hoor en het is soms ook wat waterig! Ik weet niet precies hoe dat normaal gesproken gaat omdat dit mijn eerste kindje is, maar heb soms ook het gevoel dat het vruchtwater is.
Had je dit bij je vorige zwangerschap niet dan? of kun je je dat niet meer herinneren??

Nou suc6

groetjes Jessica

hoi meiden

ja ik heb dat ook me zus zei je moet bellen want misschien is het vruchtwater,, die druk daaronder is zo hoof pfff kan niet meer normaal lopen zitten of zelfs liggen zo laag zit hij ,,,,

afscheiding heb ik ook ook wit en idd waterig,, het zouden allemaal tekenen kunnen zijn maar hou het er maar op dat ze goed aan het indalen zijn,, ik was afgelopen maandag 35 weken dus ik loop ongeveer gelijk met jullie hhah

veel liefs cora

Terug
Bovenaan