Veel bewegen bij drinken fles, daardoor spugen!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

onze zoon Sem is nu zo'n 2,5 maand en een super beweeglijk kindje. Hij drinkt zijn flessen al bijna nooit helemaal leeg en ligt me toch te bewegen!!!!!!!!!!!! Daardoor na het drinken van de fles spuugt hij volgens mij. Want hij krijgt ook al Johannes Broodpitmeel door zijn fles, omdat hij ook wel wat spuugde daarvoor.

Wie herkent dit en heeft misschien nog wat tips. Want zo houdt hij weinig van zijn gedronken fles binnen.

Groetjes Yolanda

luuk had dit ook. maar aangezien hij goed groeide, zeiden ze op het CB dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Luuk komt nog steeds 's 's avonds en 's nachts (hij is inmiddels 5 mnd), maar dat komt omdat hij overdag dus veel spuugt en 's nachts dus niet. die voeding 's nachts heeft hij dus nog steeds nodig.

hallo.
mijn oudste dochter had hetzelfde probleem, dus ben ik johannesbroodpitmeel door de flessen gaan mengen, dit werkte geweldig!!! de voeding word er dik van het blijft het beter beneden "zitten". je moet alleen wel een speen met een groter gat kopen. ik deed het ook door haar diksap heen zodat die ook niet omhoog kwam, werkte ook heel goed. een klein naadeeltje is dat sommige kinderen er dunnepoep van krijgen, maar mijn dochter heeft daar geen last van gehad. oja en johannesbroodpitmeel zit geen extra calorieen in dus geen dikke kindjes hihi.
groetjes erica.

nouja zeg!!! tjonge jong sorry ik kan zo te zien niet lezen hahaha vergeet mn verhaal haha.
erica

Terug
Bovenaan