veel bewegen?

A

Anoniem

Guest
hallo,

is er nog iemand wakker? ik ben nu precies 22w en het is de hele dag al heel erg aan het bewegen, heb dit nog niet eerder mee gemaakt. is dat wel goed???

bedankt alvast.

groetjes marieke

Hallo Marieke,

Ik ben overmorgen 36 weken zwanger en voel vanaf week 17 de kleine al bewegen. En dat ze veel bewegen rond 22 weken is heel normaal.

groetjes Mariska

Hoi,

Ik ben 24 weken en voel de kleine erg vaak. Soms vraag ik me af wanneer er wordt geslapen.....Gisteravond weer heel de avond trapjes gevoeld. Erg gezellig.  Het zal straks wel weer wat rustiger worden als de bewegingsruimte minder wordt.

Groetjes,
Janneke  

Ik ben 30 wk en voel de kleine heel de dag!!

IS hartstikke goed!! Geniet ervan meid!

X Saskia

Ik ben nu 19 wk zwanger en mijn meissie is heel erg actief.mijn zoontje heb ik heel weinig gevoelt maar ligt ook aan waar de placenta ligt

Hey Marieke,

Ja Joh natuurlijk is dat goed!!!
Geniet maar lekker van je bewegende frummeltje,hihi!!

groetjes wendy 36 weken en 1 dag zwanger

Hoi hoi,

Dat is zeker een geod teken lekker actief ik voel de kleine al vanaf week 16, en we hebben bij de 20 weken echo ook gezien dat de placenta aan de achterzijde ligt waardoor je je kindje meer en veel vaker voelt.

Veel plezier en geniet er van.

Gr Fruit Girl 22 wk en 5 dgn

Hallo allemaal,

Hartstikke bedankt voor jullie reacties, heb een hoop doodgeboren babytjes in de familie, niks erfelijks hoor, maar ben bij alles heel angstig. Ik geniet wel almeer hoor, maar vind alles een beetje eng om te voelen, maar vandaag is het een heel leuk gevoel nu ik weet dat het zo hoort!

groetjes marieke (22w+1d)

Terug
Bovenaan