Veel Bloedverlies 22 weken zwangerschap

Hi mooi mens, ik schrijf dit berichtje om mijn verhaal te delen.Ik ben op dit moment 22 weken zwanger van ons eerste kindje. De zwangerschap leek echt super goed te gaan tot we afgelopen dinsdag in een nachtmerrie belandde.<br />Ik voelde me dinsdag goed totdat ik voelde dat er iets vloeide. Ik rende naar de wc en zag dat het bloed stroomde. Een moment later lag ik in het ziekenhuis met het nieuws dat ik een hematoom heb van 7,5 cm.<br />Ik moest in het ziekenhuis blijven en op het moment dat m’n partner spullen thuis ging halen kreeg ik krampen.<br />Ik werd direct naar de verloskamer gebracht en ze dachten dat ik ging bevallen.<br />De nachtmerrie:Je word voorbereid op de bevalling en moet nadenken hoe je je kindje wilt begraven.<br />Iets in mij zei dat het niet ging gebeuren en die nacht ben ik ook niet bevallen.De volgende ochtend verloor ik meer dan een halve kilo aan stolsels en dachten de verpleegkundige dat ik alsnog zou bevallen.<br />Het is nu zaterdag 1 januari en ik ben inmiddels thuis. Het kindje maakt het goed en m’n lichaam heeft tot nu toe de bevalling niet op gang gezet. Ik heb wel helderrood bloedverlies, maar geen pijn.<br />De zwangerschap is onzeker maar m’n gevoel blijft zeggen dat het goed komt.<br />Nu vraag ik me af of er meer vrouwen zijn die dit hebben meegemaakt. Zo ja deel aub je verhaal.<br />Ik hou je op de hoogte hoe m’n onzekere zwangerschap gaat verlopen.<br />Liefs,Deborah<br /><br />
 
Wat een rollercoaster! Maar ook heel goed om te lezen dat je nu weer thuis bent en alles er goed uitziet met de kleine! Ik wens je een gezonde verdere zwangerschap en een heel gelukkig gezinnetje in 2022 ?
 
Bedankt wat ontzettend lief!

Het blijft de komende tijd spannend maar ik doe er alles aan om te ontspannen en het vertrouwen in m’n lichaam te behouden.

Ik wens jou ook een fijn 2022.
Hoe lang ben je zwanger of ben je al bevallen?
 
Ik ben nu 29 weken zwanger. Onze baby is uitgerekend in maart. Ik word wel steeds nerveuzer ?
Wanneer ben jij uitgerekend?
In mei gok ik?
Vind dat wel echt prachtige maanden. Ook leuk om verjaardagen te vieren ?
 
Aha vandaar de naam maart bij je naam. Heeeel spannend zeg! Kan me voorstellen dat je nerveus ervan wordt. Heb je ook zwangerschaps cursussen gedaan? Ik ben als alles goed gaat 7 mei uitgerekend.
 
Nee geen cursus maar wel een "klasje" Gevolgd over borstvoeding en zelf veel Research gedaan en accounts gaan volgen op social media.
Mijn man is ook veelste nuchter om mee te slepen naar zo een pufcursus ?.
Hij denkt dat met de natuur alles vanzelf wel gaat.
Ergens heeft hij ook gelijk natuurlijk ?.
Heb jij zelf een cursus gedaan? Zo ja, denk je dat ik iets mis als ik het niet zou doen?
 
Ik denk dat een zwangerschap cursus heel persoonlijk is. Dus op je vraag of je iets mist kan ik je geen antwoord geven.

Ik had me opgegeven voor hypnobirthing alleen stel ik het nu uit. Ik wil nu niet bezig zijn met bevallen maar met het behouden van ons kindje. Dus ik richt me nu op ontspanning en verwerking van alles dat is gebeurt. Als alles goed gaat pak ik hypnobirthing op in m’n 30ste week van zwangerschap.

Mocht ik dan vroegtijdig bevallen (vanaf Week 30) dan is de overlevingskans van de kleine groter.
 
Terug
Bovenaan