Veel bloedverlies 9 dagen na kijkoperatie???

Hi meiden.

Ik heb een dringende vraag! (Hmmmm, dacht dat ik de piekerfase voorbij was, maar helaas).

Eergisteren begon het: eerst bescheiden bloedverlies (toen zag alles er nog normaal uit) om zich vervolgens te ontpoppen in een continue stroom van helderrood bloed (zoveel bloed heb ik alleen gezien op de eerste dag na mijn curettage ivm missed abortion). Echt, ik stroom leeg!!! (sorry voor the details)en dit twee dagen.

Is dit nou mijn te vroege ongi (4 dagen te vroeg en heeeeel veel). Ik had niet eens verwacht dat mijn cyclus gewoon zou doorlopen na kijkoperatie en het verwijderen van cystes bij eierstok! Of is dit iets anders? Het is nu 9 dagen na de kijkoperatie en de eerste bloedingen waren gestopt op de 2e dag na de operatie. Maar nu dit!

Wie heeft ervaring met bloedigen/cyclus na een kijkoperatie en/of verwijderen van cystes?

Voel me weer vreselijk onzeker en kijk met argus-ogen naar die "lavastroom", ben toch weer bezorgd)

Lara

He lieve Lara,

Zit net aan je te denken, je was laatst op eens verdwenen toen we online waren!! Maakte me meteen een beetje zorgen, of alles wel goed was!!!!

Jeetje, het zou natuurlijk kunnen dat je nu alsnog ongi bent geworden, door de kijkoperatie, ik had vorig jaar na mijn hsg ook 7 dagen later een ongi, en het kan nu natuurlijk wat heftiger zijn dan de normale ongi, een soort reactie na de operatie. Maar goed als je het niet vertrouwd bel anders even naar het ziekenhuis, en vraag even of dit wel normaal is na de kijkoperatie. Heel veel sterkte hoop dat het snel over gaat het heftige bloeden dan, en maak je niet al te veel zorgen.

Liefs, Mick

Hoi Lara!

Leuk je weer te horen (nou ja je begrijpt wel dat je hier eigenlijk niet hoort te zijn maar nu je er toch bent)

Ik had na mijn kijkoperatie precies t zelfde, waarschijnlijk is het gewoon je menstruatie!
Ik had die ook na zo'n 10 dagen (net was het bloedverlies van de operatie gestopt en dan krijg je dat weer)
maar ben je toch niet gerust, ben dan het ziekenhuis! Die zijn ervoor.
Hopelijk voel je je snel weer de oude (ik heb nu nergens meer last van maar heeft best een tijdje geduurt kan ik je zeggen)

Liefs,
Cynthia

He Mick,

mijn internet-verbinding hield er in een keer mee op! En kon uren niet meer on-line! Ik probeer je vanavond nog even of anders later in het weekend. Ik heb ziekenhuis gebeld en die zeiden dat ik het nog even moest aanzien, als ik me slap begon te voelen moet ik onmiddelijk weer bellen. Het is echt niet normaal Mick!!! Het gutst er continu uit!!!!! Heeeeel veel en echt al twee dagen! Ik hou je op de hoogte!

He lieve Cynthia,

heb regelmatig aan jou gedacht!!! Helemaal met dit gedoe, want jij bent door hetzelfde gegaan he?
Je schreef dat jij precies hetzelfde had... Dat geeft de burger weer moed, maar was het bij jou ook zo veel? Echt dat de w.c., sorry voor de details, eronder zit en je om het uur MOET verschonen? En hoe lang duurde deze eerste menstruatie bij jou? En na hoeveel tijd voelde jij je weer de oude? Ik ben na krap een week weer gaan werken... is dat misschien een beetje te snel geweest? Goh wat heb ik een vragen.... Hoop nog van je te horen,

liefs Lara

Hoi Lara,

Nou nee zo erg was het misschien nog niet. Het was veel het bloedverlies, meer dan een normale menstruatie maar niet dat ik dacht dat het haast slagaderlijk was. Houd t maar goed in de gaten. Ik was voor mijn Laparoscopie ziek (griep) gelukkig wat het toen ik moest 20-2 wat minder (anders doen ze het helemaal niet) maar daarna kwam het gewoon weer terug. Dus dat is wel mijn voordeel geweest. Ben daarna nog 2 weken thuis geweest. En werken was echt zwaar. Die Narcose werkte bij mij alsof ik een maand hartstikke stoned was.

Mijn menstruatie kwam na een dag of 12 dus eigenlijk heb ik een hele maand bijna bloedverlies gehad. En deze duurde ook (kijk nu even op mijn curvelijst voor details) 9 dagen. Meestal heb ik na 3 a 4 dagen het wel gehad.
Houd het goed in de gaten, en als je het niet vertrouwd moet je maar gewoon naar de polie gaan (ben je er tenminste al en sturen ze je niet weg)
Sterkte en tot gouw
Liefs,
Cynthia

Terug
Bovenaan