Veel bloedverlies

<p>Hallo allemaal,</p><p>ik ben een maand geleden bevallen van ons eerste kindje.</p><p>ik had in de eerste week zoals iedere vrouw last van bloedverlies. Later deze week werd dit minder en ging het over op wat roze van kleur.</p><p>nu weer 2/3 week later begint bloedverlies weer opnieuw en best wel weer heftig. <br />Ik weet niet of dit wel normaal is omdat dit mijn eerste kindje is en dus mijn eerste ervaring. Of dit later weer over gaat?</p><p>anders toch de Huisarts bellen.</p><p>Alvast bedankt! </p>
 
Vaak wordt het weer meer zodra je weer actiever wordt. Dus klinkt wel normaal. Maar als je twijfels mag je hiervoor ook nog de verloskundige/gynaecoloog bellen hoor, zo kort na de bevalling. Sowieso bellen als je koorts erbij hebt of grote stolsels verliest. Succes! 
 
Klinkt wel normaal hoor, ik ben 2x bevallen en beide keren zo'n 4 a 4.5 week bloedverlies gehad. Maar tot 6 weken is ook normaal. Soms was het een paar dagen wat minder, dan werd het weer erger. Maar zo'n 4 weken af en aan bloeden is heel normaal. Na 4.5 week stopte het hier en exact een week later werd ik ongesteld, na 5.5 week dus bij beide kinderen. Dit is best snel, het kan ook maanden duren!
 
En idd, de eerste 6 maanden na de bevalling kan je menstruatie behoorlijk heftig zijn, ook al slik je alweer de pil. Pas na zo'n 6x was het bij mij weer enigszins normaal.
 
Terug
Bovenaan