Veel bloedverlies

Hoi allemaal,
Ik zou vandaag 6 weken zwanger zijn, maar ik heb al vanaf afgelopen zaterdag bloedverlies. Eerst een beetje met afvegen en dat werd steeds meer met plassen. Gister inwendige echo gehad niks te zien alleen verdikt slijmvlies wat er eigenlijk goed uitzag. Moest gister direct bloedprikken om te kijken hoe hoog het HCG was. Als het hoog genoeg was moet ik woensdag weer prikken. Ik durf nu niet te hopen dat ik nog zwanger ben gezien het bloedverlies. Maar word wel gek van de onzekerheid en heb periodes erbij dat ik niet meer kan stoppen met huilen. Zijn er hier ook dames die ook zoiets hebben meegemaakt?
Groetjes Linda
 
Bij mijn vorige zwangerschap was dat het begin van een miskraam, maar bij mijn zoontje had ik ook bloedverlies, zelfs een keer dat het meteen door mn ondergoed lekte en langs mn been naar beneden stroomde. Uit zelfbescherming misschien handig om niet teveel te hopen, maar het kan nog beide kanten opgaan. Heel veel sterkte met de onzekerheid in elk geval, want leuk is het sowieso niet natuurlijk!
 
Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen.

Ik heb zelf een miskraam gehad waarbij ik kramp kreeg wat steeds erger werd en vervolgens begon ik veel bloed te verliezen.

Daarnaast heb ik 2 gezonde kinderen en ben ik nu zwanger van de derde en heb ik alledrie de zwangerschappen in de eerste weken (tot ongeveer week 12) wel veel bloedverlies gehad. Dit varieerde van een beetje tot maandverband in moeten doen omdat het zoveel was. Het was daarbij geen helder rood bloed, wat ik bij de miskraam meteen wel had. Bij mij was op een gegeven moment bij echo’s duidelijk te zien dat er nog een laag bloed zat wat mijn lichaam dus kwijt moest.

Ik hoop dat het HCG prikken je wat gerust kan stellen!
 
Terug
Bovenaan