Veel bloedverlies!

Hallo,

Ik had al eerder iets gemeld over mijn bloedverlies, maar reageer nog een keer. Ik lees dat sommige dames ook bloedverlies hadden in het begin van hun zwangerschap. Houdt dit een beetje in of is het mogelijk dat bij veel bloedverlies het kindje ook nog leeft?

Ik hoor graag wat ervaringen hierover. Weet dat ik niet moet zeuren, omdat ik donderdag zeker weet of het kindje nog leeft, maar ik kan het niet laten.

Gr. Clear Sas

hoi

Ik heb tijdens mijn zwangerschap van mijn oudste ook bloedverlies gehad het begon bij vijf weken een beetje bruinbloed   tot de 8 weken daarna ging ik zo hevig vloeien dat het wel leek of er een kraan open stond Ik heb toen een echo gehad en in een
hoekje lag me mannetje 20-11-2002 ben ik bevallen van een gezonde zoon
Ik hoop dat ik je een beetje gerust gesteld heb
Heel veel sterkte ik ga voor je duimen
groetjes Corina

Hoi Clear Sas.

Wat een spannende tijd voor je joh!!
Heb je al een afspraak staan voor een echo voor meer duidelijkheid??
Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen!1
Heb zelf bij de zwangerschap van onze zoon ook bloedverlies gehad.
Maar helaas ook 2 keer een mk gehad.
Het kan 2 kanten op gaan.
Succes en sterkte.

Gr. Ccor.

Hallo allemaal,

Het is dinsdag helemaal misgegaan. Ik ben dinsdag het grootste deel verloren en vandaag ook nog iets. Echt ongeloofelijk. Ze mogen je wel waarschuwen voor zo iets. Geen idee of het verlies van zoveel bloed e.d. normaal was. Dit bleek dus wel normaal.

Ik ben door de miskraam niet meer voor een echo geweest. Over 1,5 week moet ik langs voor een echo om te kijken of de baarmoeder helemaal leeg is. Ik hoop het wel, want ik niet graag ook nog eens naar het ziekenhuis.

Het zou zowiezo fijn zijn, want dan zouden we weer kunnen proberen om zwanger te raken. Merk wel dat ik bang ben dat het wel eens lang kan gaan duren. Geduld is een schone zaak. Ik moet mijn best maar doen om geduldig te blijven.

Hoe is het met jullie?

Gr. clear sas

Hoi Clear sas.

Wat verdrietig nou voor je.
Op zich fijn dat je lichaam het zelf los heeft gelaten.
Sterkte hoor deze periode.
Delen helpt, doe dat vooral als je daar behoefte aan hebt hoor.
We zijn er voor elkaar tenslotte en weten hoe verdrietig je je kunt voelen.

Gr. Ccor.

Hoi Clear Sas,

Verwerken doet ieder het op zijn eigen manier, maar bedenk dat jij en je manneke nu zoiets rottigs meemaken dat je best een tijdje aan jezelf mag denken.
Doe dingen die je leuk vind en die je kunt doen. Ze verzachten de pijn nu nog niet, maar waarschijnlijk kun je zelfs over een paar maanden er al met voldoening op terug kijken.

Sterkte, Shanaz

Terug
Bovenaan