Veel brabbelen in de nacht of ochtend

<p>Mijn zoontje van bijna 5 maanden heeft sinds een week ineens dat hij s nachts of s ochtends vroeg een halfuur aan het brabbelen is. Hij valt daarna wel weer in slaap, maar ik ben klaarwakker en daarna zeker een uur wakker haha. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dat weer een fase wat ze hebben en gaat dat vanzelf over of kan het iets anders zijn? Zijn kamer is pikdonker en hij krijgt al meer dan de maximale voeding, dus die 2 dingen kunnen het volgens mij niet zijn</p>

Ik heb geen tips maar ik herken het wel. Mijn zoontje is net een paar dagen 5 maanden en is dus ook sinds een week rond 5/6 uur in de ochtend al wakker en aan het brabbelen, maar helaas valt hij niet meer alleen in slaap daarna terwijl hij nog wel moe is ☹️ Hiervoor sliep hij altijd tot 7/half8 dus dit is wel een beetje jammer haha ?
Ik lees dus graag mee ! 

Is hij op dat moment ook echt wakker, of is dit in zijn slaap? Mijn zoontje doet dit ook namelijk, hij maakt ook veel grluidjes zo rond die tijd. In het begin dacht ik dat hij wakker was, maar even later was het weer helemaal stil. Toen ik eens een keer zijn speentje wilde brengen, omdat het een beetje huilgeluidjes werden, bleek dat hij helemaal niet wakker was, maar in een diepe slaap, haha! Dus mijn zoontje droomt gewoon veel en heeft blijkbaar hee wat te verwerken snachts ?
Misschien een keertje stiekem spieken?

Dat is een hele goeie vraag, dat weet ik eigenlijk niet, maar dat zou dus best kunnen. Ik vind het altijd zo vreemd dat hij daarna ook weer in slaap valt en dat ik hem dan om 7uur echt wakker moet maken voor zijn fles. Ik ga morgen is even stiekem kijken haha.

Hier hetzelfde... hij is gewoon in diepe rust maar ‘praat’ in zijn slaap. Vooral als we een drukke dag hebben gehad, bijv met familiebezoek. Hij verwerkt dan volgens mij gewoon alle prikkels!

Terug
Bovenaan