Veel buikpijn

A

Anoniem

Guest
Zo heej...heb echt veel buikpijn. Net alsof ik heel snel erg ongesteld ga worden.
Kan natuurlijk zomaar zo zijn. Zit 6 dagen voor mijn nod, misschien komt die wel eerder.
Eerlijk gezegd heb ik dit normaal gesproken nooit. Tenminste niet zo erg en zo ver voor dat ik ongesteld moet worden.
Had t vorige maand ook wel een beetje.
Waarschijnlijk is mijn wens zo sterk dat ik gewoon met mijn gedachtes allerlei fysieke reacties oproep.
Maar ik hoop natuurlijk iets anders ;-)

vreselijk buikpijn en helemaal voor jou in deze onzekere tijd bahhh ...

Helaas werd ik vanmorgen wakker en waren de duivels er al , gelijk heftige buikpijn dus met mijn pittenzakje op de bank en ff flink balen ..

Wens jou veel sterkte met wachten !!

hopen op een voorteken :)

maar zoals je zelf aan geeft, we willen zo graag dat we zo oplettend zijn op van alles wat maar iets anders is..

herken het..

Ik hoop voor jou dat de buikpijn snel afneemt.
Wat kunnen we onszelf voor de gek houden. Wat bizar eigenlijk he, dat wij onszelf zoveel kunnen inbeelden, dat we het ook nog gaan voelen.

Balen voor jou justcarool dat je weer een nieuwe maand in mag gaan. Geniet maar lekker op die bank. mischien een wijntje erbij..

Het enige wat je kan doen, is afwachten.

Buikpijn/ stress? Of beetje zenuwen?

Ik hoop voor je dat de buikpijn wat minder word en dat je je beter gaat voelen

Knuf x

Kan ook door de stress komen. Bovendien denk/hoop je vanalles te voelen wat anders is. Heel herkenbaar, maar hoop voor je dat het wat minder wordt en het goede voortekenen zijn natuurlijk :)

Terug
Bovenaan