Veel cadeautjes gekregen....

Lieve meiden,

Gewoon leuk om even te vertellen:

Omdat wij IUI hebben gehad en dus de mensen in onze nabije omgeving al heel snel wisten dat wij zwanger zijn, hebben wij al zoooo veel leuke cadeaus gekregen, echt te gek!

Misschien een beetje voorbarig omdat het nog zo pril is (morgen 5wkn) maar toch.....het is zo leuk om het nu zelf te krijgen en niet in de Prenatal te staan om het voor een ander te moeten kopen.....

We hebben al 2 jasjes gekregen (winter-kindje) een pyamatje, 3 rompertjes, 4 paar sokjes, rammelaartje, Kaloo poppetje, speentje, flesje, 9 maanden dagboek, knisperboekjes, mutsjes etc etc.....

Wou ik gewoon even met jullie delen, echt zo gaaf!

Hebben jullie al wat gekregen of weet nog niemand het bij jullie?

Fijne zondag! Liefs Lynn.

Waaaauw! Ja dat is echt heeeeel leuk! Mijn naasten weten het ook al. Maar aangezien mijn zus in totaL 4 mks heeft gehad is mijn familie wat voorzichtig hiermee!

Ik heb zelf nog nooit een Mk gehad, en ga er pk niet vanuit dat ik die ga krijgen.

Ik Moët dus nog even wachten. Maar kan me voorstellen hoe blij jullie omgeving is voor jullie!!!!!

Geniet ervan!!!

Liefs

Hee leuk is dat he!!! Omdat we via ivf zwanger zijn wist de fam het ook redelijk vroeg kregen tussen de 8 en 10 weken ook heel wat kaartjes en kado's voor een rweeling nu is na 12 weken er eentje niet meer.. dus heb wel veel dubbel...

Wat leuk Lynn en ja idd echt veel gekregen al.
Ik weet het zelf pas sinds vrijdag, dus heb het nog tegen niemand verteld.
Ik wacht dara mee tot ik een week of 9/10 ben.
Bij Thijs heb ik het ook pas met 10 weken verteld.
Vooral omdat er in onze familie veel miskramen voorkomt.
Ga eerst nog eens bedenken hoe ik het ga vertellen.

Wat leuk voor je! Wij gaan met pasen onze familie inlichten. Tot die tijd moeten we dus nog even onze mond houden ;-)
Lastig, omdat veel mensen weten dat ik een missed abortion heb gehad en ze regelmatig vragen hoe het met me gaat.

Leuk hè, ik heb ook al wat dingetjes gekregen. Zo kwam mijn moeder gelijk s'avonds met een kaartje, bos bloemen en sokken aan. Ook heb ik een wipstoeltje gekregen Hihi. 9 maanden dagboek had ik al een tijdje klaar liggen Hihi. Wel schrijf ik alles wat er in moet op een los briefje en stop ik erbij in. Zodat ik na mijn 12 week alles er in kan schrijven. Echt heel leuk om bij te houden.

Liefs

Terug
Bovenaan