VEEL DOOR ZICHTIG SLIJM!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik heb even een vraagje;
ik moet donderdag of uiterlijk maandag 4augustus ongesteld worden,
nou ben ik er met plassen erg op slierten aan het letten,want ik verlies al sinds twee a drie dagen slijm,het lijkt een beetje op het slijm als je in je vruchtbare periode zit,bijna hetzelfde dus denk ik..........
tevens heb ik op dag 11 en 12 van mijn cyclus een positieve ovulatie test gehad,dus kan nu zeker niet meer vruchtbaar zijn want zit nu op dag 22...
maar weet iemand wat dat slijm betekent?of wat dat is?
zijn dat ongesteldheids tekenen? (hoop het natuurlijk niet,maar dat zal wel dan)

alvast bedankt,

groetjes

hoi corina

ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag, ik hoop voor je dat het een goed teken is meid, ik kan niet anders zeggen dan dat je moet wachten en dat is het ergste wat er is wachten.
succes meid

groetjes linda

hey lindayoei,

bedankt voor je antwoord,ja ik weet het blijft afwachten helaas.....
ik heb wel ergens gelezen dat als je ongesteld bent dat je dan slijm verliest,maar ik zat pas op dag 20 toen ik het al ontdekte..

maar misschien zijn er nog meer mensen die het herkennen,ik weet het niet,ik wacht wel af,meer kan ik toch niet doen
alleen het wachten duurd altijd zolang,gevoelsmatig dan he?

maar even goed bedankt..

groetjes corina

ow heb ik je naam ook nog eens verkeerd op geschreven,ben echt nog niet wakker.

ik heb met mijn eerste zwangerschap geen slijmverlies gehad alleen op het einde, een beetje
en ik ben in mei zwanger geweest maar dat was helaas een bbz, en toen had ik wel een beetje slijmverlies, maar het zegt natuurlijk helemaal niks
temperatuur je ?? daaraan kan je ook een goed inzicht in je cyclus krijgen

groetjes linda

jeetje een bbz is niet niks zeg!
hebben ze toen ook een eileider moeten weghalen?(tenmiste dat hoor ik wel eens.)
maar je weet in iedergeval wel dat je zwanger kan raken dat is al zeer positief!
maar goed het blijft k.... natuurlijk als je dat meemaakt!
ik heb zelf 2 1//2 jaar geleden een miskraam gehad,is natuurlijk niet te vergelijken met een bbz maar vergeten doe je het nooit!

maar even over het temperaturen;
dit heb ik een tijdje terug gedaan,en kon redelijk goed merken wanneer mijn ovulatie geweest zou moeten zijn,voor de ovulatie was mijn temperatuur 36.3 a 36.5 hoog op en daarna was mijn temperatuur 36.7 a 36.8 .
ben wel sinds twee maanden bezig met ovulatie testen,ik had nu op dag 11 en 12 een positieve test, de vorige maand was dat op dag 12 en dag 13..

mijn eileider is inderdaad weggehaald, maar ik ben positief dus ik wacht het weer af, ik heb net me clomid er weer opzitten en nu wachten op de eisprong,

Ik temperatuur nu 9 maanden en ik heb met die clomid meestal rond dag 19 me eisprong, en dat wijst de temperatuurlijst ook uit

Ik weet niet hoelang je al bezig bent voor een kindje, maar mocth het zover komen dat je naar de ha gaat voor een verwijzing naar de gyn, raad ik je aan om toch te gaan temperaturen want dat is het eerste wat je moet doen bji de gyn, en als je dat al doet scheelt dat weer want dan kan je dat laten zien,

groetjes linda

sorry voor mijn late reactie,

maar ik ben ongeveer 7maanden bezig voor de tweede,dus nog niet echt lang,maar gevoelsmatig is dat altijd lang,ik had verwacht of gehoopt eigenlijk dat het nu wel eerder raak zou zijn.

maar heb me voor mijn 1e nooit zo met afscheiding en dat soort dingen bezig gehouden en omdat ik toen vaak last had van candida dan valt het slijm niet op als ik toen slijm had tenmiste.....

Terug
Bovenaan