Veel dorst

De laatste tijd heb ik ontzettend veel dorst. Ik heb ook heel erg behoefte aan suiker, dus snoep best veel.. er zijn vandaag ook best wat koekjes ingegaan, vruchtensap en brood met vlokken (pff irritante verslaving ;))
Dorst komt natuurlijk voor bij zwangerschapssuiker.

Hebben jullie ook meer dorst dan anders ? 5 weken geleden was mijn suiker nog prima.. toen is alles nog nagekeken. Maar dat zou natuurlijk kunnen veranderen..
Ik denk dat ik morgen het ziekenhuis nog even voor de zekerheid bel.. (aangezien ik nu daar onder controle ben en niet meer bij de vk).
Ben benieuwd ! Hoop dat het nog steeds oke is.

Liefs, Marit

Ik heb ook ontzettende dorst en heb het ook erg warm en idd ook trek in zoete dingen, maar dat laatste niet meer zoveel als voorheen. Nu heb ik al een tijdje erge dorst, ga het donderdag bij de vk ook aangeven. Maar als er echt iets was geweest had ik het wel al gemerkt aan andere dingen denk ik eigenlijk. Maar goed je weet het nooit.

Succes!

Hoi ik heb ook onwijs veel dorst en heb geen suiker (vorige week getest) heb wel begrepen dat het erbij hoort.
Je krijgt ook veel dorst van de zoete dingen die je eet! Probeer deze te vervangen door gezonde dingen.
Maar even bepreken is nooit verkeerd

x yvonne

ja ik herken het ook. maakte me ook beetje zorgen. gister ochtend had ik het ook zo erg. en mijn verslaving is melk je zou denken je bent gek maar ok.. dronk er gister wel 4 achter elkaar.toen heb ik gelijk ff geprikt (heb zelf zon apparaat) en had toen maar 4,9 denk ook idd zoals yvonne zegt dat het er bij hoort. verder verslaving zoals chocola v milka met die kaak erin.. haha en chips.. zou er zo aan beginnen maar wacht maar ff..

Fijn te horen dat ik niet de enige ben met zoveel dorst. Wie weet ligt het ook aan het weer !?
Ik ga proberen mijn zoete verslaving weer wat in te perken ;) zo min mogelijk koekjes haha
maar het is zo moeilijk !!! En al heb je net gegeten dan zou ik meteen kunnen snoepen !!! Schandalig haha !
Wel handig dat je zelf zo'n apparaatje hebt mama van Lot !!! Dan kan je het in ieder geval zelf in de gaten houden.
Nou ik ga donderdag weer naar het ziekenhuis dus dan zal ik het meteen even navragen !! Dan weet ik het in ieder geval zeker.

Bedankt in ieder geval voor jullie reacties !

hoi hoi

je eet veel suikers en suikers maakt dorstig, je bent veel binnen verwarming goed aan ivm de kou dus je huid is ook droger en je bent sneller dorstiger

hang wat vochtbakjes aan de verwarming, drink vooral water en thee (geen suikers)
en mocht het je lukken minder snoepen

oja door al die suikers gaat je suikerspiegel vaak heel erg schommelen waardoor je je slechter kan voelen. vaak denk je dan dat je wat moet eten omdat je je slap voelt. hou dat wel even in de gaten

Ook ik ben erg dorstig op het moment haha. Het hoort erbij denk ik, had het de vorige keer ook en toen was het eind mei. En ook ik eet veel suikers, maar dat deed ik altijd al hihi. Ben nu 11,5 kg aangekomen dus het valt nog mee. Ik eet en drink waar ik zin in heb, slik extra vitamientjes en zorg ervoor dat ik elke dag fruit en gezond avondeten eet. De rest zien we straks wel na de bevalling. Dan gaan we de schade eens opnemen hihi.

Liefs ciomama

Ohh zo weinig nog !! dat valt wel heel erg mee ! Ik ben bijna 18 kilo aangekomen :S Maar op zich zit het volgens mij alleen op mijn buik. En ik ben ook erg lang dus wat dat betreft komt het vast wel weer goed ;) Ik maak me er nooit zo heel erg druk om ! We zien het erna wel weer !! anders koop ik gewoon een maat groter wat kleding betreft ;)

Maar ik eet verder ook gezond, heel veel verse vruchtensappen die ik zelf maak en extra vitamines.
dus nou ja alleen wat zoetigheden ernaast ;) Ik hoop dat ik het wat kan minderen, maar anders vind ik het wel best ;)

Terug
Bovenaan