A
Anoniem
Guest
Mijn dochter Laura dronk altijd al veel, maar de laatste week is het echt veel. Het is nu drie uur 's middags en ze heeft al een papfles (210 water) en anderhalve fles roosvicee op (samen 350 cc). Ze drinkt die andere helft zo ook nog wel op en voor het slapen gaan nog eentje. Tussendoor zeurt ze om drinken. Zo komt ze op 900 cc drinken. Ook heeft ze een appel gehad en krijgt ze straks nog yoghurt, zo'n 100cc denk ik (kan dat nooit zo schatten in een bakje).
Ook eet ze ineens veel meer, dit komt denk ik omdat ze op dit moment Niet verkouden, ziek is of een tand krijgt. Dat eten vind ik wel fijn want ze is al licht, maar ik vraag me af of al dat vocht geen kwaad kan. Als baby mocht ze maximaal een liter, maar ik weet niet hoe dat is als ze bijna 1 zijn. Weet iemand dit?
Ook eet ze ineens veel meer, dit komt denk ik omdat ze op dit moment Niet verkouden, ziek is of een tand krijgt. Dat eten vind ik wel fijn want ze is al licht, maar ik vraag me af of al dat vocht geen kwaad kan. Als baby mocht ze maximaal een liter, maar ik weet niet hoe dat is als ze bijna 1 zijn. Weet iemand dit?