veel drinken

Hoe veel drinkt jullie kleine in totaal?
Ethan drink ontzettend veel vind ik hij drinkt bij elkaar over dag meer dan een liter en hij word ook wakker savonds/snachts om water te drinken nu hebben we zins een 2weken een grote fles water in zijn ledikant zo dat hij die zelf kan pakken maar soms is zelfs die fles leeg snachts en brult hij het uit

Op het moment wordt hier ook veel gedronken. Buiten zijn fles om heeft hij gisteren bijna 1,5 liter gedronken. Waarvan dik een liter water. Hij zal het wel nodig hebben. Normaal gaan er ongeveer 3 bekers door heen. (750 ml denk ik) Plus een fles van 245ml. Denk dat het wel vrij normaal is dat ze ongeveer een liter drinken. En de een heeft meer vocht nodig dan de ander. Ikzelf drink bijna 3 liter per dag. Zolang het niet alleen limonade is en veel water dus, kan het niet veel kwaad denk ik.

alicia drinkt graag appelsap en vruchtensap. maar ben er nu een maand achter dat ze ook water lust waar ze eerst de kriebels van kreeg. dus dat doe ik er vaak in. ze drink zowiezo 3 tot 4 bekers overdag waarvan 2 melk en 1 water. en dan nog wel is 3 x haar rietjesbeker leeg waar ene keer water andere keer vruchten of appelsap in zit. en meestal komt ze ook nog slokjes bij ons jatten. en dan soms 's avonds of 's ochtends nog flesje. maar wil gaan proberen om haar tuitbeker in haar bed te gaan zetten met water.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik "niet"bij houd hoeveel Jochem drinkt.
Het is altijd genoeg zeg maar, en idd met deze heerlijke warmte is het meer en veel.
Ik geef jochem ook crystel clear is water met een smaakje en dat vind tie erg lekker!!
Dus ik vind dat wel een goed alternatief met dit weer ipv ranja enz
Zolang ze goede plasluiers hebben en vrolijk zijn prima toch?!

pascal drinkt graag thee met honing er in.
en veeeel water. soms gaat het er boven in, en loopt t er onder weer uit.
dan hobbelt hij over de vloer en hoor ik hem klotsen!!!!
snachts drinkt pascal niet, nu met de warmte trouwens wel. als hij wakker is krijgt hij een paar slokjes water, en knort veel verder.
ook is pascal gek op soja melk, de vanille variant.
diksap of roosvicee krijgt hij soms ook.
maar met name thee en water. de rest interesseert hem niet.

smooty

hier houdt ik het drinken ook niet bij hoor. hij komt zelf om drinken vragen als hij dorst heeft, heb de bkers in de onderste kast staan , hij doet deze open pakt het eruit en zegt mama mmmmm, echt zo lief ;-))

Terug
Bovenaan