Veel eitjes maar weinig groei..-:(

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Ff korte update. Vanaf 4 juli 2e ronde IUI gestart, begonnen met spuiten 112.5 eenh. Gonal-F. Afgelopen maandag controle gehad, weinig groeiende eitjes te zien, dinsdag ook weer geweest, 2 van 11, nu vandaag weer geweest: 5 van 10 aan ene kant en 3 van ca. 9/10 aan andere kant. Raar want vorige keer had ik dus maar 1 maar wel van 14 al op dag 9 en nu had ik op dag 9 nog niet eens 1 van 10 maar nu vandaag, dag 12 wel veel alleen nog zo klein. Dosis Gonal mag ook niet omhoog ivm kans op overstimulatie.. moet zaterdag weerkomen. We zullen dan zien, heb nog goede hoop deze ronde, gewoon een trage start.

Groetjes Scorpy

Hoi Scorpy,

Bij mij begon er ook op dag 16 pas 1 groter te worden (9x10). Ik heb wel het gevoel dat ze soms iets anders meten afhanklijk wie de echo maakt. (1-2 mm verschil) Ik denk dat je het beste rustig kan doorspuiten, er groeien er een paar maar ik denk dat jij ook voor 1 of 2 eitjes gaat toch? ik moest daarom op dag 17 ook mider spuiten dan daarvoor, ivm overstimulatie.
Vraagje. Ik had 4 dagen na het sopuit van pregnyl (voor de sprong) steken aan de linkerkant v mn buik. Gister een 12 dagen na pregnyl controle echo gehad. Toen da arts aan mn linkerkant kwam vloog ik tegen het dak. Ze zeiden dat mn eierstok onrustig en vergroot was. Herken jij dit? Hoe lang houd zo iets aan? En nog een vraag: wanneer mag je zwangerschapstesten doen, 14 dagen na het spuiten van pregnyl of 16 dagen erna?? Hopelijk weet jij wat antwoorden, ik wens je veel sterkte met spuiten, blijf hoop houden. Het heeft al een keer gewerkt.
Heel veel groetjes,
Kevertje

Scorpy, heel veel succes morgen! Bij mij is het moment van de eisprong ook iedere maand anders. De ene keer bij 12 dagen maar ook weleens bij 18 dagen. Het zal vast wel goed komen met die eieren van jou. Ben benieuwd wanneer je je IUI gaat krijgen.
Succes meis!

Liefs Suusje

Hi,

Dank voor jullie lieve woorden, gisteren ook een goed gesprek gehad en heel normaal dat het nu rustiger gaat. Vorige keer waarschijnlijk door wenning hormoon dat het versneld ging.
Er  zijn van de 8 nu 3 doorgegroeid, 1 links en twee rechts. Ziet er goed uit. Moet maandag weer komen en spuit nu vanaf gister naast Gonal-F ook Cetrotide of placebo.. (Cetrotide is om een te vroege eisprong te voorkomen). Moet wel gewoon zelfde hoeveelheid doorspuiten, we zullen morgen dus wel zien. Ik vermoed zelf dat we dan woensdag inseminatie hebben maar missch. ook nog wel later.

Kever, wat vervelend zeg dat je zo'n last hebt na de pregnyl spuit. Ik moet zelf Ovitrelle spuiten voor eisprong en kan me van vorige maand herinneren dat ik wel last had van steken in mijn buik, heel erg onderin, zelfs meer in de schaamstreek dan echt in de buik. Maar ik krijg geen controle achteraf pas weer in nwe cyclus, dus ik weet niet of het bij mij van onrust in de eierstok/leider kwam. Als je er niet gerust op bent moet je anders gewoon toch even bellen. Bij mij in het ziekenhuis houden ze trwns 14 dagen na inseminatie aan, dus dat is dan 16 dagen na Pregnyl of welk middel je maar spuit voor eisprong.
Nou meid succes he, we houden elkaar op de hoogte.

Terug
Bovenaan