veel eten en sojamelk

Zoals de titel al aangeeft, Quinn heeft honger. Of laten we zeggen hij eet alles op wat binnen handbereik komt. Ik dacht dat ze tegen het jaar minder gingen eten maar op dit moment lijkt het erop of hij alleen maar meer gaat eten.
Vandaag hebben we hem voor het eerst sojamelk gegeven, meer om m te laten wennen aan de smaak dan dat hij het dagelijks krijgt. Vind het namelijk op zn tijd ook wel eens lekker. Drinkt hij gewoon het hele pakje leeg. Had ik niet verwacht, hij werd zelfs kwaad als het pakje werd weggehaald. Zijn er meer kindjes die sojamelk krijgen? En wat vinden die ervan?

Mijn zoon heeft ook dat alles wat binnen hand bereik ligt wordt opgegeten, maar van de warme maaltijd eet hij tegenwoordig wel iets minder. Maar is ook nog steeds een grote eter!
Wacht wel af wanneer hij minder gaat eten.

Met sojamelk geen ervaring.

Hoi,

Hier nog zo'n grote eetster.
kan ook de hele dag door eten. Als ze iemand anders met eten ziet nog dan weet ze niet hoe snel ze bij je moet zijn. En staat ze al met haar mondje open.

Hier drinkt ze gewoon melk. en thee.

Soja nog niet geprobeert. Maar zal het van de week ook eens proberen. Het schijnt wel heel gezond te zijn. Dus zou me geen zorgen maken hoor. lekker laten drinken. Maar zou niet meer dan 300 cc geven. eigenlijk net als melk. Te veel kan weer tot overgewicht lijden.

liefs

Hier ook een vreter hoor... maar dat vind ik niet gek... hij zit nooit stil en is altijd vreselijk bewegelijk... klimt overal op onder en tussen... om soms moe van te worden... vandaar die grote honger!

Terug
Bovenaan