veel eten

hallo allemaal

ik zal me eerst even voor stellen ik ben mariella ben 23 jaar]
ik ben mama van kaya hij is nu 8 maanden en me mannetje is karel hij word in april 47jaar (afen toe ook nog een puber) wij wonen in amsterdam
ik vind het altijd gezellig om lekker met anderen moeders te praten van wie de kinderen ook ongeveer kaya zijn leeftijd heeft lekker ervaring uit wisselen en soms wat advies vragen
maar ja genoeg over ons
ik heb eigeklijk een vraag je kaya zit nog steeds aan de 4 fles voedingen per dag van 210 cc   7 scheppen en tussen door eet hij ook gewoon al vaste voeding eet in de avond met de pot mee en in de ochtond brood er tussen door nog fruit enz enz
nu moest ik van cb minderen met de fles maar het lukt maar niet iedere keer als ik probeer een fles weg te halen begint hij toch te drijnen rond dat tijd stip heb al gebrobeerd om hem gewoon roosvice te geven of een beetje fruit extra maar blijf door huilen todat hij zijn flesje heeft

hij is niet te dik ofzo weeg 8 kilo
volgens mij kan ik gewoon beeter die fles blijven geven als hij er om vraagt maar hetb cb blijft maar in me nek hijgen hij eet te veel    

hebben jullie kindjes dat ook
groetjes mariella
 
Hoi,

Ik zag het al staan bij je reactie op voedingschema.
Die jongen van jou komt niks te kort.
Als jou zoontje zich er goed bij voelt zou ik echt geen fles laten vallen omdat het cb dat nou zo graag wil, die mensen moeten soms eens leren dat kinderen geen robots zijn en niet allemaal groeien, eten, slapen enz volgens het boekje.
Kijk naar naar je zoontje en doe waar jullie je goed bij voelen.
We leven in nederland en als je kind "honger" heeft geef hem dan lekker te eten..

Groetjes Mary jane

Mijn zoontje is trouwens 9mnd ik ben 23 en mijn vriend 32 (best wel overeenkomsten haha)
 
hoi,

Jou kindje komt echt helemaal niets tekort.
Ik kom zelf regelmatig op het cb en dan zie je kindjes van 8 maanden die al 9kilo zijn en zijn niet te zwaar.
het maakt niets uit als ze zeggen dat jou kindje te zwaar is want als jou kindje dadelijk gaat kruipen en lopen dan vallen ze veel af.
Jou kindje is niet te zwaar en als jou kindje honger heeft moet hij eten.
Mijn dochtertje is 3 weken te vroeg geboren en is nou 10 maanden en weegt 8 kilo.
Zij zal altijd een klein meisje blijven omdat ze te vroeg geboren is.
Je moet naar je gevoel luisteren en niet wat het cb zegt.
Lul met ze mee en doe wat jou het beste lijkt dan komt het allemaal goed!!!!

Groetjes
 
pfff lastig hoor...ookal is hij niet dik, toch is het wel veel....
Je zou iets minder in de fles kunnen doen, dus min of meer afbouwen...of meer tijd tussen de flessen kunnen doen?????

Mijn oudste was met 9 maanden van de fles af...wilde het echt niet meer, maar mijn jongste is nu 18 maanden en geniet nog volop van de fles...krijg ze smorgens als ze wakker wordt, maar voordat ik van mijn 3e ben bevallen wil ik wel dat ze er van af is...dus met de zomer ga ik afbouwen...

Ik ben 28 en vriendlief 42....
 
Terug
Bovenaan