veel extra beharing

Tsja, niet iets om trots rond te vertellen maar ik heb sinds ik zwanger ben nog al last van extra haargroei... overal: op mijn borsten, buik, armen  en benen. Herkent iemand dit? Ik ben nu in de 9e week. Ging het bij jou over of werd het erger?

hoi

heb ik ook gehad hoor maar niet extreem of zo het gaat gewoon weer weg na de bevalling,ik denk dat het aan je hormonen liggen.dus wees gereust het gaat weer weg,hoe onsmakelijk je het ook vind,vond ik wel minder trouwens maar ja doe je nix aan he.

Hoi Lotje,

Ik heb er ook echt heel erg last van vooral bij mijn buik en borsten sinds kort heel erg ineens.Het schijnen de hormonen te zijn echt vreselijk,hopelijk gaat het gewoon over..

Liefs Bernice(16w+1d zwanger)

Hoi Lotje,

ik herken je verhaal. Door je zwangerschapshormonen vallen er minder haren uit. Kijk maar eens naar je hoofdhaar. Dat valt tijdens de zwangerschap bij mij bijna niet uit. Ook heb ik meer haar op mijn armen en de plaatsen die jij beschrijft. In mijn vorige twee zwangerschappen had ik dat ook. En na de bevallingen dacht ik echt dat ik kaal werd, zoveel haar verloor ik.  Het hoort er allemaal bij.  

Groetjes van Marloes  

hoi

Ik heb het ook heel erg maar alleen op m,n buik. Dit had ik bij m,n eerste zwangerschap ook.
Het gaat als het goed is na de bevalling weer weg niet meteen maar wel vrij vlot erna.

Het is heel vervelend al dat haar indd maar goed er af halen heeft geen zin want komt net zo hard weer terug ( spreek uit ervaring want had het een keer geharst omdat het zo veel zat ) een week later zat het er weer dus w8 maar gewoon tot ik bevallen ben en het vanzelf weggaat.

groetjes

Terug
Bovenaan