Veel Flesvoeding

<p>hallo,</p><p>jayden is een gezonde baby van 3 maanden. Hij eet vanaf de geboorte al zoveel dat ik niet in staat was borstvoeding te geven (lees huilend aanleggen, en verheugd zijn als hij eindelijk uitgedronken was) daardoor krijgt hij flesvoeding (nutrilon forte). Hij mag eigenlijk flesjes van 150-180 ml, maar dit krijgt hij niet weg, waardoor wij minder ml per keer geven en vaker op een dag. Maar dat zorgt er voor dat wij eigenlijk hele dagen bezig zijn met voeden. Hij komt ook zeer onregelmatig, slaapt slecht, en als hij geen eten krijgt blijft hij zo 1-2 uur lang huilen tot hij eten krijgt. Dat resulteert in zo’n 900-1000 ml per dag. Heeft iemand tips dat ik hem meer structuur kan aanleren? Dat hij niet om de haverklap komt, en niet zo onregelmatig (bijv: ene nacht komt hij om 00 uur, 2:00 uur en 5:00 uur waardoor wij letterlijk slapeloos zijn, andere nacht slaapt hij van 23:00 tot 6:00 uur) </p><p>mogelijk is dit een hele domme topic, maar ik ben radeloos en hoop dat iemand ervaringstips heeft? Alvast bedankt! </p>
 
Ik had 4 jaar terug ook zo'n kleine! 
Ons werd geadviseerd van de gewone nutrilon over te stappen op nutrilon " voor hongerige baby's" is niet in elke super te verkrijgen heeft een rood gekleurd schildje erop als ik mij goed herinner. 
Misschien even Google en overleggen met het cb of dat iets voor jullie is? 
Groetjes 
 
Hahaha ha  dom zeg! Die gebruik je al... Wist niet dat die forte heten is al een poosje terug excuses.. 
 
Terug
Bovenaan