Veel gedaan en goed geslaagd...

Hee lieve meiden,

Zoals jullie weten heeft mijn man nu 2 weken vakantie en kunnen we de aankomende 2 weken goed benutten om de laatste dingen te regelen (en te kopen) voor onze jongens!

Vandaag iig een hoop geregeld:

*Verloskundige geregeld voor de nazorg
*Verzekering gebeld i.v.m uren kraamzorg tweeling
*Zwangerschapsverklaring opgestuurd voor het kraampakket.
*Kraamzorg gebeld dat de afspraak eerder moet zijn dan eind Oktober (geen probleem)

En ook al wil je er niet aan denken, heb vandaag toch mijn uitvaartverzekering gebeld om te vragen hoe het zit met een uitvaartverzekering voor onze (ongeboren) kindjes. Is nu gelukkig duidelijk.

We zijn naar de drukker geweest en hebben een super leuk geboortekaartje uitgezocht en ook gelijk besteld (het aantal) Het leuke was dat ik dit kaartje al op internet had gezien en daar al een proefdruk van had laten komen, niet wetende dat de drukker dit kaartje ook had. Helemaal blij zijn we er mee!!!!! Stoer en grappig!!
Nu zelf de tekst gaan bedenken en de invulling en dan opsturen. Wij wilde graag een drukker en geen internet omdat we graag een aanspreekpunt wilde en we zijn echt heel aardig geholpen.

Woensdag na de echo gaan we het echo bureau bellen waar we met 16 weken ook een echo hadden (gesl.bepaling) gehad om een afspraak te maken voor een 3D/4D echo! We gaan het toch doen!!!! :)

Daarna de belastingdienst in orde maken en dan kunnen we gaan shoppen voor de aller, aller laatste dingetjes! Al met al een zeer productief dagje.

Fijne avond meiden. Liefs Lynn.

meid wat heb je lekker veel gedaan!
Fijn om dingen van je lijstje af te kunnen strepen he?

En wat leuk dat je toch een 3D-echo laat maken. Wel op facebook zetten hoor! Want dat worden vast hele mooie plaatjes met die twee jongens van je.
In welke week laat je die echo maken?
Ik zit nog een beetje te dubben, maar ik denk met week 27 of week 28.

Liefs

Oh wat fijn dat je weer zoveel dingetjes hebt kunnen regelen! Super dat jullie geslaagd zijn voor het geboortekaartje. En toch de 3D echo. Ik moet daar ook nog steeds voor bellen. Kan hier tussen 9 en 12 en dan vergeet ik het steeds. Manlief gaat het nu morgen doen. Weet zeker dat 'ie heel bijzonder zal zijn!

Jullie hebben een productieve eerste vakantiedag gehad.

@mamaartje: ik denk dat we de afspraak gaan maken voor volgende week ergens, dan ben ik 26+ een beetje omdat m'n man dan nog vakantie heeft.

Ik zou liever nog even wachten tot 27 a 28 weken maar hier kan het dus al vanaf 22 weken. Eerst maar eens vragen of het wel kan met een tweeling. Denk het wel hoor! Heb er eigenlijk best wel zin in. :)
Tuurlijk zet ik het op facebook, jullie ook he?

@Annet: in welke week willen jullie de 3D echo gaan doen? Toch overstag gegaan?

Liefs Lynn.

meid wat fijn dat je zo'n hoop hebt kunnen doen vandaag!! Geeft een goed gevoel om bepaalde dingen te hebben geregeld he?

En toch een 3d echo!! Super. Wij hebben hem 11 sept met 27 w en 3 dagen..

En wat fijn dat je al een kaartje hebt uitgezocht! Ik heb hier 4 klappers staan maar ben er nog niet uit. Had 1 proefdruk via internet besteld en vind hem zo leuk!! Maar nadeel is dat ik geen een nu net zo leuk vind of zelfs leuker...gggrrrr.
Maar precies zoals jij zegt wil ik eigenlijk niet via internet bestellen maar ga ik liever voor safe!

Geniet lekker van jullie vakantie samen..

liefs trientje

@Trientje: De meeste kaartjes die je via internet kunt bestellen zitten vaak in een klapper bij de drukker. De uitgevers doen zaken met verschillende (internet)drukkerijen. Kaartje meenemen naar de drukker en die pakt hem vaak zo. Je kan zelfs terecht voor zelf ontworpenkaartjes dus gewoon vragen!

@Lynn: hier moet je vroegtijdig een afspraak maken maar ik hoop dat wij de eerste of tweede week van september terecht kunnen want dan hebben wij vakantie. Dat zal dan in de 27e of 28e week zijn.
Ik ben idd toch overstag gegaan. Mijn man vond dat we het gewoon moeten doen. Liever 100 euro betalen dan straks spijt krijgen dat je het niet hebt gedaan.

Lekker zo een lijstje afstrepen. Ik werk er ook mee en dat werkt geruststellend. Het zijn van die kleine dingen die je toch gedaan wil hebben.

Heerlijk dat je ook het kaartje hebt geregeld.

Terug
Bovenaan