Veel harde buiken en regelmatig steken in de baarmoedermond...

Hallo meiden,

Heb de laatste dagen (week ong.) veel harde buiken die vooral in de avond en nacht terugkomen. Nu heb ik ze sinds vandaag ook meer overdag. Daar tussenin regelmatig steken in de baarmoedermond.....lijkt een beetje op ongesteldheidszeurpijn.....

De harde buiken zijn soms wel pijnlijk en soms niet....

Er zit geen regelmaat in maar ik vroeg me af of jullie dit ook hebben........

P.s: ik heb een hoop rust en probeer elke middag even te slapen, verlof is al ingegaan....

Liefs

 
Denk dat het vooral indalingsweeen zijn of oefenweeen, vandaag zei de gyn tegen mij dat je deze tijd heel veel oefenweeen heb, zei nl, dat ik steeds meer harde buiken hebt. Die ongesteldheidspijn heb ik ook gehad, maar dat komt dat de baby opnieuw aan het indalen was.

Misselijk ken ik niet zo heel erg, alleen als ik in bed lig. Gewoon even in de gaten houden en als je het niet vertrouwt, gelijk bellen naar de VK of gyn.

 
Even in de gaten houden meisie, ik had het zondag en maandag en blijkt de kleine man ingedaald te zijn! Heb nu af en toe een harde buik, maar dat komt meer omdat ik om mijn rust moet denken, OEPS! Als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen!

Liefs kirsten
 
Ik heb hetzelfde meid, al een paar weken. Mijn kleintje is al ingedaald maar die harde buiken en steken blijven. Misselijk ben ik ook, ik heb weer een paar avonden emasefen moeten slikken.
hou het in de gaten als het erger wordt of regelmatiger, dan moet je wel ff met je vk bellen.

Sterkte xx
 
Hoi Hoi

herkenbaar, ik heb het ook gehad en ook dat ik ineens super misselijk wordt van de pijn:( rustig aan doen is denk ik het beste advies, ik moet daarom ook 6 weken van te voren stopen ipv 4 werken

x
 
Hoi Hoi

herkenbaar, ik heb het ook gehad en ook dat ik ineens super misselijk wordt van de pijn:( rustig aan doen is denk ik het beste advies, ik moet daarom ook 6 weken van te voren stopen ipv 4 werken

x
 
Terug
Bovenaan