veel harde buiken maar ik heb het nog zo druk

oke nu is het dus iets dat iedere zwangere vrouw wel kent de harde buiken
alleen zit ik met een klein dilemma en ja ik pieker er mijn hoofd suf mee en probeer dus ook zo positief mogelijk erover na te blijven denken
maar zodra aankomende maandag eraan zit te komen deste meer ik mijn hoofd weer in paniek voel gaan over het feit dat mijn vent moet gaan werken en ik dan 36 weken zwanger ben
onze jongste dochter is 3 en een half en gaat 2 dagdelen naar de peuterspeelzaal maar omdat ik geen fiets heb moet ik dus heen en terug lopen
en dat is gemiddelt zo een half uur heen en dan nog eens een half uur terug
iemand anders even vragen om haar te brengen doe ik niet
maar ik vraag me af wie van julie heeft ook een kindje van 3 of iets jonger dat op de peuterspeelzaal zit en waarneer houden jullie hun thuis
want mijn angste is dat mijn weeen beginnen als zij op de psz zit en ik dus thuis zit en haar niet kan halen .
moet ik haar nou vanaf volgende week al thuis houden tot na de bevalling om te voorkomen dat ik haar dus straks niet meer kan op halen
ik weet het even niet meer
dus vandaar dit lange verhaal

en door het velle lopen krijg ik de harde buiken
en dus is mijn angst dat als ik haar gebracht heb ik dus haar ook niet meer kan halen in verband met de harde buiken die ik dan op dat moment heb

Mag ik vragen waarom je zo persee niet iemand anders wil vragen? Je kunt dit ook doen gewoon als achtervang... voor het geval dat het echt niet lukt..

Vind het anders lastig.. thuishouden is voor jou ook extra belasting.....

sterkte er maar mee

omdat ik niet al die ouders evengoed ken en ze wonen niet allemaal in de buurt
en zo ie zo vind ik het moeilijk om nu al iemand buiten familie onze dochter toe te vertrouwen
en ja het huishouden moet ik nu ook alleen doen dus is dat ook extra erbij
dus ja weet het allemaal niet

Tsja, hier ook 1 van net 3 (juni 3 geworden) en ik zou als ik het echt niet meer zou redden toch iemand anders vragen, mijne blijft onder geen beding thuis, of ik zou echt midden in bevalling moeten zitten of zo en dat het dus echt niet anders kan, maar verder wil ik de leventjes van de 3 die ik nu al heb lopen gewoon eigenlijk verder laten draaien zoals ze gewend zijn, ik zou het namelijk knap egoistisch van mezelf vinden om hem thuis te houden (waar mee ik NIET wil zeggen dat jij egoistisch bent) maar mijne heeft zo naar zijn zin op PSZ dat ik hem er echt niet blij mee zou maken als ik hem thuis zou houden (en mezelf dan dus ook niet want ja dat gaat ie dan natuurlijk onherroepelijk afreageren)

ik vind het ook een helle moeilijke beslissing voor mij om te maken
aan de ene kant kan ik niet teveel lopen omdat de harde buiken ook echt mijn helle resterende dag meeslepen en dus ervoor zorgen dat ik niks meer kan
maar aan de andere kan wil ik graag ook dat onze dochter gewoon tot 38weken zwangerschap door kan gaan op de psz
maar dat is ook waarom ik in een 2 strijd zit
want mijn vent wil eigenlijk dat ik haar niet breng omdat hij weet hoeveel pijn ik achteraf heb na het velle lopen
en dat wil hij ook niet
en ja voor 2 uur 2x per week vind hij het de pijn niet waard
maar ik wil ook graag dat onze dochter gewoon naar de psz gaat alleen de pijn maakt het zo moeilijk

als ik jou was zou ik d,r gewoon door iemand laten brengen en halen en een achterwacht hebben voor als de bevalling begint dan gaat het voor haar gewoon door en jy heb even rust myn zoontje van 3 gaat ook 2 dagelen naar de psz hy is al vaker met iemand anders mee geweest van de peuterspeelzaal m,n schoonma en schoonzus breng ik hem ook wel eens dat hun het doen want ik moet op de donderdag naar de gynacoloog en hy heeft s,middags dan psz dan hoeft hy niet voor myn thuis te blijven en is hy er aan gewend want na debevalling is het ook goed voor hun dat e even wat voor hub zelf hebben ik heb sowieso achterwacht want ik moet bevallen in het ziekenhuis

Terug
Bovenaan