Veel helderrood bloedverlies 7w

Dag Dames,

Ik heb al wat gezocht en antwoorden gezien maar ik zou toch graag mijn verhaal zelf doen omdat elke situatie wat anders is.

Vandaag ben ik 7 weken zwanger. Op 6+5 dagen had ik spotting en krampjes. Ochtend erna echo en alles zag er goed uit. Hartje klopte nog. Dan gisteren plots helderrood bloedverlies zoals een menstruatie en krampen zoals menstruatie. Naar spoed en opnieuw echo. Weer zag de gynaecoloog niets dat verontrustend was. Hartje klopte en embryo was gegroeid. Ze kon niet verklaren waar het bloedverlies vandaan kwam. Wij hebben al 2 miskramen gehad dus ik ben heel onzeker en angstig.

Zijn er nog mensen dat dit hebben gehad en die een postieve zwangerschap hebben doorlopen? Dat zou me toch al een beetje hoop geven.

 
Ik heb bij 8 weken zwangerschap helder rood bloedverlies gehad gewoon dat het langs mijn benen liep.
Ik was op het winkelcentrum dus mijn moeder heeft meteen een ambulance gebeld omdat er binnen een korte tijd een hele plas bloed op de grond lag.
Ik ben toen met spoed door de ambulance naar het ziekhuis gebracht zelfde de gynaecoloog was in paniek omdat het er maar uit bleef stromen ze kregen het niet gestopt zaten ook stolsels bij
Meteen een echo gehad en toen zagen wij een kloppend hartje iets wat ik totaal niet meer had verwacht.
En nu is het een gezonde meid van bijna 6 jaar.
Ze hebben nooit de oorzaak gevonden.
 
 
 
@cvdpluijm dankjewel voor jouw reactie! Dat stelt me al een beetje gerust. Ik heb nu ook net een grote stolsel verloren (volgens mij geen vruchtzakje want bij het afspoelen werd het niet veel lichter). Maar dat was dus zonder bloedverlies. Enkel die stolsel en wat bruinig oude bloed... 
Heb jij lang bloedverlies gehad? 
 
Een aantal dagen 
Ik durfde ook niet veel meer te doen en heb die aantal dagen veel de bank door gebracht.
Ook even niet getilt enz 
 
Terug
Bovenaan