Veel hoesten

<p>Hebben jullie nog tips voor een kindje van ruim 2,5 jaar die veel hoest? Hij heeft dat enkele weken geleden ook gehad en dat was toen na 2 weken over, maar nu heeft hij het weer. Tijdens het spelen heeft hij nergens last van, maar zodra hij gaat slapen begint het. We hebben al hoestdrank geprobeerd, maar dat wil hij echt niet innemen. Een slokje drinken geven ook niet. Luchten doen we al. Vindt het zo zielig voor hem, maar weet niet wat we nog meer kunnen doen. Dokter zegt trouwens dat dit erbij hoort en het vanzelf weer overgaat, maar wil hem helpen oo welke manier dan ook. </p>
 
Hoestdrank misschien ons dochter was tijdje ook erg ziek voor al veel hoesten en vast zittende slijm om dat ze klein is kan ze het zelf niet uit hoesten dus hebben wij Natterman voor kinderen staat er op misschien helpt dat
 
Even stoppen met melk laten drinken. Onze kleine jongen bleef ook hoesten tijdens het slapen, wij gaven nog melk voor het slapen. Ipv melk een klein flesje lauwe thee gaan geven en het was direct over.
Melk is slijmproducerend, ik had het vroeger zelf ook, daarom wist is wat ik bij mijn zoontje moest doen. Hopen dat dit ook de tip voor jullie is!
 
Terug
Bovenaan