veel hoofdpijn in de zwangerschap....

wie ook?
word er niet goed van ,nu al 2 dagen en wil niet of liever niet te veel aan de paracetamol
probeer al extra te drinken   en in vlagen in rust zakt het af ,maar zodra ik weer wat doe is ie er ook weer.....bah

Hoi,

Ik heb net als in mijn vorige zwangerschap ook veel hoofdpijn.
Vooral de dagen dat ik normaal gesproken ongi had moeten worden.
Heb het hele weekend al in bed gelegen maar het gaat nu gelukkig al 2 dagen goed.
Weet helemaal wat je voelt.
Sterkte

Liefs Suzie

Oh gelukkig! Ik dacht al dat het aan mij lag. ik heb namelijk voor de zwangerschap zelden tot nooit last van hoofdpijn gehad en nu knapt mijn hoofd soms uit elkaar.   De week weer. Zaterdagmiddag begon het en het hield niet op tot gisteremiddag...verschrikkelijk gewoon.

Ik ben sowieso al niet zo van paracetamolletjes etc... dus die neem ik ook niet (aan de ene kant wel handig) maar die pijn, tja daar zit ook niemand op te wachten.

Je bent niet de enige, ik heb er ook last van. Het lijkt wel bijna migraine. Mn hoofd knalt dan gewoon uit elkaar en moet er ook van overgeven. Ben er nu al 2 x voor thuisgebleven van mn werk... Ik hoop dat dat snel overgaat want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Tis ook maar  1 dag en dan gaat het weer over.
Fijn is anders! Ben nu 11 weken, hopelijk is het met 16 weken over....

Groet Marleen

Terug
Bovenaan