veel huilen overdag en hazeslaapjes

A

Anoniem

Guest
Wie kent dit ook. Ons zoontje van 7 weken slaapt zo licht overdag, hazeslaapjes van ongeveer een half uur en dan weer huilen en moeilijk is slaap kunnen komen. En standaard na de laatste voeding 's avonds weer in slaap vallen van 22:00 uur tot de volgende ochtend plusminus 7:30 uur. En dan begint het weer van voor af aan.
Wie herkent dit? En wanneer zou het slapen overdag beter gaan want het is zo vermoeiend!!!!!

Hoi!!

Dat is wel vermoeiend ja, heeft je kindje geen last van darmkrampjes? Dat was de rede dat mijn dochter niet wilde slapen overdag. Ik ben toen venkeldruppels gaan geven en dit hielp perfect, toen kwam het probleem dat ze alles zo interessant vond dat ze zich wakker hield overdag en uiteindelijk van moeheid een hele dag aan het huilen en jengelen was.
Ik ben haar op bed gaan leggen voor minstens 3 uur, boven alleen op het kamertje, zonder prikkels. Dit gaat nu perfect, ze is het al gewend om 's ochtends en 's middags een paar uur op bed te gaan en ze is ineens een heel tevreden en lief kindje!

Succes ermee!!

Groetjes Karmen
mama van Liz

Heb je inbakeren al geprobeerd??? Dit hielp bij Jelte namenlijk erg goed!
Gr. Saskia.

Hallo Tam!

toen onze Tijl (20.06.07) 3 weken was hadden we hetzelfde aan de hand. Heel vermoeiend, vooral met nog een peuter in da house.
We zijn vanaf toen tot heden gaan inbakeren en het was meteen over!
Willen nu weer langzaam afbouwen.
Ik zou het zeker bespreken op het cb!
SUCCES!

Mijn dochtertje had dit toen ze drie weekjes oud was, wij zijn toen ook begonnen met inbakeren en een aantal weken later had ze het inbakeren niet meer nodig. Ze slaapt nu heerlijk overdag, zelfs in een vreemde omgeving en op de creche.
Succes!!
Gr. Floor

hai hai,

ons zoontje van 7 weken slaapt de ene dag overdags bijna niet, heel af en toe hazeslaapjes en dan weer een dag heeeel veel. Maar soms is het inderdaad vermoeiend omdat wij ook een peuter van 3 jr rond hebben lopen. Maar in de kraamweek werd ons het inbakeren niet geleerd want zij doen het niet meer. Maar jullie hebben het jezelf allemaal aangeleerd???

Groetjes Yolanda

Rinze wordt al ingebakerd (nu 3 weken). In het begin ging het heel goed maar nu begint het weer van voor af aan. En inderdaad wij hebben er nog een manneke bij lopen en die vraagt natuurlijk ook zijn aandacht.
Maar kan dat dat hij een soort en met terugval heeft??? Kennen jullie dat?

Groetjes Tam

Hallo alemaal

Dylan sliep heel slecht omdat hij zo beweegelijk is. Bij het consultatie buro lieten ze zien hoe je most inbakeren en je mag dan voor 3 dagen inbakerdoeken lenen
Dit ging perfect alleen mijn man wilde hem niet inbakeren. We kregen ook een folder mee over de bakerzak en dit leek ons ideaal. Dylan is in het begin soms iets onrustiger dan bij inbakeren maar valt snel in slaap. Ik ben nu aan het afbouwen omdat hij nu dingen wil pakken en boos werd dat hij zijn handjes niet kon gebruiken. In het begin weer haze tukjes maar gaat steeds beter!
informatie over de bakerzak kun je vinden op www de bakerzak.nl

Groetjes linda

ps ik heb het idee dat Dylan minder slaap nodig heeft. wat is het slaapritme van jullie kleintjes van net 3 mnd.

Terug
Bovenaan