veel huilen s'nachts

A

Anoniem

Guest
hey Dames

Mijn kleine mannentje is nu ruim 7mnd en alles gaat eigenlijk wel goed,
alleen de nachten pff.

Hij sliep vanaf 5 wk al door maar nu sinds hij 6mnd is geweest is het misse boel.
hij heeft een tijdje flink gehuild en daarna zag ik dat er 2tandjes doorkwamen.
toen ging het weer een paar weken goed.

maar nu is het alweer ruim een week goed mis.
hij word wakker en is dan helemaal overstuur en boos,
hij gilt en overstrekt zich helemaal,
ik krijg hem bijna niet stil soms met een speen,
en dan een uur later begint hij weer ik wil hem eigenlijk geen voeding meer geven s'nachts maar doe dat soms toch maar,
mijn man en ik zijn gebroken,
gelukkig slaapt mijn dochter van 6 er meestal wel doorheen.

herkent iemand dit,
hoop dat het tijdelijk is,
verder eet hij goed en ook geef ik nu s'avonds om 19.00 bij de laatste fles bambix erdoorheen.

hij gaat trouwens om 19.00 wel direct slapen en is dan ook helemaal op, maar begint altijd aan het eind van de avond of in het begin vd nacht.

groetjes Mascha

Hoi Mascha,

vervelend joh!! Hier inderdaad een beetje hetzelfde patroon. Rond 6 maanden begon het nachtbraken. Soms om het uur een speen gegeven en dan sliep ze weer. Toen werd ze ziek en werd het slapen nog slechter. Zo dat ze echt niet meer ging slapen en giftig werd van een speen.
Wij zijn vorige week vrijdag naar de chiropractor geweest en hebben toen ook besloten dat ze 'maar moest gaan huilen', maar dat ze echt in haar bed bleef.
En nu... een week later... hebben we weer een meisje wat slaapt! Heerlijk!
Gisteren bij alle keren dat ze in haar bed gelegd werd, ging ze liggen en slapen (of eerst een poosje spelen)!!

En als ik lees dat jouw kindje ook overstrekt, dan zou ik zeggen ga een keer naar de chiropractor of osteopaat oid. En als je er echt doorheen zit, laat maar huilen als alle 'geldige' redenen uitgesloten zijn. Bij ons dochtertje zat de schedel dus 'vast' en leek het toch te gaan op uitproberen, hoe klein ze ook zijn. Onze dochter wordt volgende week 8 maanden, dus qua leeftijd komen ze ook aardig overheen.

Succes ermee!!! en hopelijk kun jij binnenkort ook weer ongestoord slapen.

Terug
Bovenaan