Mijn zoontje is aankomende donderdag 11 weken oud. 3 Weken terug woog hij 5165 gram en vermoed dat hij nu tegen de 6 kg weegt. Sinds een week of 2/3 huilt hij veel overdag en slaapt maar weinig. Soms slaapt hij een klein uurtje en begint dan alweer te huilen. 's Nachts is er niks aan de hand, hij slaapt al door vanaf dat hij 4/5 weken was. 22.30 laatste voeding en rond 07.00 is hij weer wakker. Voor de laatste voeding moeten we hem ook altijd wakker maken. Ik gaf hem steeds 5x 150cc+5 schepjes en ben sinds gisteren overgegaan op 5x 180+6 schepjes=200cc. Soms drinkt hij de fles leeg en soms laat hij 20 cc zitten.
Mag hij die 200cc 5x daags hebben? En heb je enig idee waarom hij zo veel huilt overdag? Eerst was hij nooit huilerig. Hij is ook heel beweeglijk. Of zou het kunnen dat hij gewoon weinig slaap nodig heeft?
Ik vind het zo sneu als hij steeds zo ligt te krijsen boven in zijn bedje en weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
Alvast bedankt.
Mag hij die 200cc 5x daags hebben? En heb je enig idee waarom hij zo veel huilt overdag? Eerst was hij nooit huilerig. Hij is ook heel beweeglijk. Of zou het kunnen dat hij gewoon weinig slaap nodig heeft?
Ik vind het zo sneu als hij steeds zo ligt te krijsen boven in zijn bedje en weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
Alvast bedankt.