veel huilen

Mijn klein meisje van 7 wkn huilt veel.Bijv ,ze heeft de fles gehad om 11 vanmorgen ze gaat na bed huilt totdat ze rond 13.30 in slaap valt,ze krijgt om 15.30 weer de fles en is nu nog altijd aan het huilen,het is 16.50.Als ik haar op pak zoals net,dan is het goed,dan troost ik haar even en leg haar terug en nog geen 10 sec en ze huilt.Ze heeft ook wel dat ze na fles slaapt.Maar ook zoals nu ,veel huilen.Wat moet ik hier mee?Wie heeft tips,en als ze slaapt moet ik haar dan laten slapen totdat ze wakker wordt(al is het bijv 6/7 uur geleden dat ze fles kreeg)We zijn deze week ook de eerste keer na de Osteopaat met haar geweest,achter 2 wkn weer terug,het moest verbeteren na een keer of 3.Ben zo benieuwd.Gelukkig slaapt ze  `s nachts meestal gelijk na fles,tja moe van overdag.
Groetjes Gaby.

Naast alle honderden tips die iedereen vast voor je heeft.. kan ik maar één ding zeggen: het boekje van Ria Blom, regelmaat en inbakeren.
Je hoeft niet meteen in te bakeren, maar het is wel een prettig boekje om te lezen en om te helpen je kindje rust en regelmaat te geven.
Onze zoon huilt ook best veel en sinds wij hem inbakeren en duidelijke structuur bieden, gaat het stukken beter. Wakker worden, uitpakken, voeden, knuffelen, even in de box (de tijd dat hij in de box ligt wordt steeds langer) en zodra hij gaat gapen of huilen, naar boven, inpakken en slapen. Inslapen duurt soms een half uur (huilend) en soms nog geen tien minuten.
Hij huilt nog best regelmatig, maar al veel minder dan eerst en wij voelen ons er ook veel beter bij.

Maar het kan natuurlijk ook komen van de behandeling van de osteopaat. Misschien moet het eerst een beetje erger worden, voordat het gaat helpen na de derde keer. Ik zou dat denk ik even afwachten. Daarna kun je altijd andere acties ondernemen.

Succes!!

Als je kindje darmkrampjes heeft kan je dit zien omdat het dan de beentjes steeds optrekt.
Je kan homeopatische druppeltjes van vsm kopen (cinababy) dit hielp bij mijn dochter erg goed tegen de krampjes.
Ik zou niet zomaar overstappen op andere voeding, maar dit altijd eerst overleggen met het cb.

Groetjes,
Marjolein

Hoi,
Nee het zijn volgens mij geen darmkrampjes.

HARMA,romi is dinsdag na osteopaat geweest kan ze daar nu pas een nawerking van hebben?

Dat boekje van rust en regelmaat,kan ik dat gewoon bij bruna of zo halen?

Groetjes Gaby.

Hoi Gaby!

Eerlijk gezegd heb ik geen idee welk effect een osteopaat kan hebben en hoe lang het kan duren voordat ze er last van krijgt. Je schrijft dat hij zei dat het na de derde keer beter zou worden, dus toen dacht ik.. misschien heeft het huilen daar mee te maken en is het verstandig nog die laatste keer af te wachten. Maar ik heb totaal geen verstand van osteopaten en hun behandelingen, dus kan er eigenlijk niets over zeggen..

Ik heb hier al meer meiden gehoord over het boekje van Ria Blom. Via een kennisje werd ik getipt en zij zweerde er bij. Haar dochter en zij hebben er veel baat bij gehad en omdat onze kleine jongen ook erg onrustig was, tipte ze mijn moeder, die het vervolgens bij de Bruna besteld heeft.

De wijkverpleegkundige vertelde me dat sommige kindjes alleen al rustiger worden van de regelmaat die je biedt en dat bakeren dan helemaal niet nodig is.
Wij hebben geprobeerd het bakeren wat af te bouwen, maar meneertje werd er weer helemaal onrustig van en viel steeds moeilijker in slaap. Nu ligt hij weer in zijn doeken en slaapt als een roosje (om jaloers op te worden trouwens)!

Misschien heb je er iets aan, maar ik wilde je het in ieder geval als tip geven!
Op een gegeven moment liepen wij hier met z'n tweetjes als halve zombies,  op van het slaaptekort en niet meer gezellig voor wie dan ook.. Niet echt de grote roze wolk, terwijl ik zo graag van mijn nieuwe gezinnetje wilde genieten.. Dus ik weet hoe vervelend je je kunt voelen als je kindje zoveel huilt.
En nu hebben we meer rust en is het voor iedereen weer gezelliger thuis!  Hij eet beter, is veel meer wakker als we hem uit bedje halen en hij  kan steeds langer in de box blijven liggen kijken.

Het ISBN nr. is 9062387411.

PS. Voor de grap kun je bij Bol.com ook de recenties lezen van andere moeders.

Hoi gaby,

Mijn dochtertje huilt ook heel veel. Wij zijn ook naar osteopaat geweest en ik weet niet of het daardoor komt maar ze heeft de week erna heel veel gehuild maar na 1 week werd het wel een stuk minder. Dus misschien heeft het toch wel met elkaar te maken (en dat ze een mentaal sprongetje gaan maken)

succes

Maria

Terug
Bovenaan