veel huilen

kunnen jullie ook zoveel huilen.. gister zuster weg.. hele dag klote dag.. constant overal om bleren.. en vooral de ochtenden bij het idee dat ze er was en gezelligheid er was.. en haar stem hoorde en ze alles voor me deed. nu ook wel fijn maar voel me zo in een gat vallen.. vind het moeilijk.. heb ook geen zin in dat rotte gejank... herkennen jullie dit

Hier is ook net de kraamverzorgster weg,had ze ook bij mn 2de,en vind ook superrot!ze deed ook zoveel en alles zo met liefde,gelukkig is mn man deze week nog thuis maar zie er al tegenop als ie volgende week weer ga werken...echt huilen doe ik niet veel soms s avonds even...en ja ook hormonen he!en ritme vinden met de baby erbij

liefs jootje

Ja !!!!! Nog steeds !
Jari is nu 6 weken oud en heb nog steeds van die irritante buien. Ben nog steeds labiel op sommige dagen... :(
Hopelijk verdwijnt dat wel snel want word er niet vrolijker van !

Ruben is bijna 4 weken oud en heb er af en toe ook nog last van hoor!! Afgelopen jaar zijn zowel mijn moeder en een halfjaar later mijn vader overleden aan kanker.Dit vliegt me af en toe ontzettend aan dat ze mijn kindje nooit meer kunnen zien en dat Ruben zijn opa en oma nooit zal kennen. Meestal ben ik er vrij nuchter onder maar af en toe........

De eerste 2 weken heb ik voor mijn gevoel net zoveel gehuils als in mijn hele leven tot nu toe haha!! Had dat bij mn oudste helemaal niet, dus stond wel even te kijken van mezelf! Gelukkig werd het na 2 weken minder en nu is het alleen nog als ik erg moe ben en de dames vervelend zijn.

@Rochat..meid wat erg voor je!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het daar nu weer erg moeilijk mee hebt! Sterkte ermee!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan